16.10.2013 / 15:30
StoryEditor

Potwierdzono sprzedaż Rabatu Service

()
16 października 2013 roku sędzia komisarz nadzorujący postępowanie upadłościowe spółki Rabat Service zatwierdził wybór PSH Nasz Sklep, wchodzącej w skład GK Specjał, jako nabywcy Rabatu Service.

Wśród nabytych przez aktywów znajduje się m.in. spółka LD Holding zarządzająca sieciami eLDe, Livio, Sieć 34 (łącznie 1300 placówek), magazyny przy ul. Zastawnej w Pruszczu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.11.2023 / 15:31
StoryEditor
Ile Polacy wydadzą na bożonarodzeniowe prezenty? Co chcieliby znaleźć pod choinką? Badanie IBRiS i Amazona
Polacy przeznaczą średnio na prezenty świąteczne 650 zł (fot. Shutterstock)
Polacy w pierwszej kolejności chcieliby otrzymać w Wigilię Bożego Narodzenia... pieniądze (26 proc.) i karty podarunkowe (21 proc.). To pokazuje, że nasi rodacy wolą samodzielnie zdecydować o wyborze prezentu dla siebie niż zdać się na to, co wybiorą im najbliżsi.

Więcej na temat preferencji Polek i Polaków dowiadujemy się z badania, jakie na zlecenie firmy Amazon zostało zrealizowane przez IBRiS. Okazuje się, że na dalszych pozyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 11:43
StoryEditor
Biedronka długo nie utrzymała pozycji najtańszej sieci handlowej. W najnowszym rankingu ASM na fotel lidera znów wskoczył Lidl
<p>W październikowym rankingu ASM na pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce powrócił Lidl (fot. materiały prasowe)</p>

W październikowym rankingu ASM na pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce powrócił Lidl (fot. materiały prasowe)

fot. Lidl
<p>W październikowym rankingu ASM na pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce powrócił Lidl (fot. materiały prasowe)</p>
W październiku to ponownie Lidl był najtańszą siecią handlową w Polsce – wynika z najświeższej analizy ASM. Walka o tę pozycję była jednak bardzo zażarta, bo jeszcze na początku miesiąca palma pierwszeństwa dzierżyła Biedronka. Czy Auchan miało w tej potyczce coś do powiedzenia?

Średni koszt koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency w sieci Lidl wyniósł w październiku 202,95 zł. To spadek o 13,05 zł, czyli 6,4 proc. w porównaniu do najtańszego koszyka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 21:40