28.07.2016 / 11:28
StoryEditor

Raport: Sieci handlowe w social mediach. O czyjej ofercie Polacy najchętniej dyskutują?

(fot. Flickr/ijclark, na lic. CC BY-2.0)
W trakcie pierwszych sześciu miesięcy 2016 r. Polacy wykonali w mediach społecznościowych aż 8,5 mln interakcji powiązanych z tematyką sieci handlowych. Najgłośniej w polskim internecie było o Biedronce (110 tys. publikacji, 2,3 mln udostępnień), Lidlu i Tesco - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.

W mediach społecznościowych wygrywa ten, kto szybko reaguje na pojawiające się tam informacje oraz umiejętnie je wykorzystuje. Informacje zgromadzone w module analitycznym IMM p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 11:35
StoryEditor
Grupa SPAR coraz bliżej sprzedaży sieci SPAR w Polsce. Kto mógłby ją kupić? Do kiedy transakcja ma zostać sfinalizowana?
(Spar Polska)

Południowoafrykańska Grupa SPAR poinformowała, że jest coraz bliżej sfinalizowania umowy sprzedaży aktywów polskiego oddziału firmy. Według wcześniejszych zapowiedzi transakcja powinna zostać zamknięta w ciągu najbliższych tygodni. Pytanie, jaki inwestor zechce przejąć sklepy i magazyny operatora?

Przypomnijmy, że 12 czerwca Grupa SPAR informowała, że osiągnęła „znaczący kamień milowy w podpisywaniu kluczowych warunków” dotyczących sprzedaży aktywów spółki SPAR Polska....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 18:01
StoryEditor
Wychodzisz po bułki, wracasz z nabojami. Amerykańskie sklepy wstawiły „amunicjomaty”
Amunicjomat do firmy American Rounds (fot. American Rounds)

Niektóre sklepy spożywcze w stanach Teksas, Oklahoma i Alabama wstawiły na swojej powierzchni automaty sprzedające naboje do różnych rodzajów broni. Kupujący są weryfikowani przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

O sprawie pisze PAP, powołując się na CNN. Urządzenia wstawia do sklepów firma American Rounds. Pierwsza tego typu maszyna wystartowała w Alabamie w listopadzie zeszłego roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. lipiec 2024 15:14