08.09.2022 / 19:32
StoryEditor

Rosnące ceny energii paraliżują biznes. Dwie trzecie firm handlowych narzeka na coraz wyższe koszty

Kryzys energetyczny przyniesie dalszy wzrost cen w sklepach oraz przestoje w produkcji (fot. Shutterstock)
Jedną z najbardziej dokuczliwych barier w prowadzeniu biznesu są obecnie rosnące ceny energii. Bardziej zagrażają dużym firmom niż mikroprzedsiębiorstwom. W branży handlowej ponad dwie trzecie firm odczuwa problemy. Przedsiębiorcy szukają rozwiązań – analiza Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Ekonomiczny w ramach Miesięcznego Indeksu Koniunktury 1 września wynika, że dla 74 proc. przedsiębiorstw rosnące kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 14:35
StoryEditor
Tak wygląda nowy format sklepu X-kom. Jak zmieni się doświadczenie zakupowe?
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kommateriały prasowe
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kommateriały prasowe
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kommateriały prasowe
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)
Nowy format sklepu X-kom (fot. materiały prasowe)

X-kom otworzył w Silesia City Center salon w zupełnie nowym formacie, który wyraźnie odcina się od dotychczasowych lokalizacji marki. Zmieniono nie tylko wygląd przestrzeni, ale też sposób obsługi i prezentacji oferty.

W Silesia City Center otwarto sklep X-kom w nowym formacie. Salon o powierzchni ponad 205 m kw. stanowi kolejny etap rozwoju oferty technologicznej centrum handlowego, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 13:08
StoryEditor
Flagowa Biedronka na Słowacji
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Przy wejściu dwie wyspy – jedna z owocami, a druga z warzywami – tworzą zachęcające pierwsze wrażenie świeżości. Dedykowane oświetlenie kreuje również zauważalnie bardziej wysublimowaną atmosferę już na samym początku ścieżki zakupowej. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Konsekwentne stosowanie pomarańczowych komunikatów cenowych w całym sklepie sprawia, że propozycja wartości jest natychmiast widoczna dla kupujących.(fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Zaraz za działem z warzywami i owocami znajduje się dedykowana przegroda promocyjna „Super Cena”, rozpoczynająca dział z nabiałem, serami i wędlinami. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Biedronka wprowadza na Słowację format hybrydowy, który łączy dyskontowy handel detaliczny żywnością z bogatym asortymentem produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 18:56