15.11.2017 / 15:30
StoryEditor

Sieci handlowe chcą zakończyć wojnę cenową we Francji i płacić „godziwe ceny” rolnikom

Francuscy farmerzy, producenci żywności i działające we Francji sieci handlowe podpisały tzw. „Kartę zobowiązania” w sprawie poprawy relacji pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw żywności. Głównym celem porozumienia, promowanego przez prezydenta Macrona, jest spowodowanie, by francuscy rolnicy otrzymywali „uczciwą zapłatę” za swoją produkcję – informuje francuskie ministerstwo rolnictwa.

We wtorek 14 listopada 18 firm podpisało “Kartę zobowiązania” (Charte d'engagement), opracowaną przez francuskie ministerstwo rolnictwa, zobowiązując się do “dobrych praktyk” w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 10:31
StoryEditor
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Ryszard Petru pracujący w Biedronce (fot. Jakub Sadowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Temat handlu w niedziele wraca do debaty publicznej za sprawą Ryszarda Petru. Poseł Polski 2050 od miesięcy podejmuje kolejne inicjatywy, które mają doprowadzić do zmian w obowiązujących przepisach. Czy jego propozycja, by to samorządy decydowały o otwarciu sklepów w niedziele, może odmienić dotychczasowy porządek?

Po wybprach prezydenckich Ryszard Petru opublikował wpis na platformie X, w którym przedstawił zestaw propozycji programowych. Wśród nich znalazł się postulat decentralizacji wł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 08:52
StoryEditor
Polska odbiła się czkawką? SPAR Group planuje sprzedać sklepy w dwóch kolejnych krajach
SPAR Group chce sprzedać sklepy w kolejnych krajach (fot. IgorGolovniov/Shutterstock, zdjęcie ilustracyjne)

Południowoafrykańska SPAR Group ledwo co opuściła Polskę, sprzedając swój biznes rzeszowskiej Grupie Kapitałowej Specjał, a już planuje sprzedaż ponad 360 sklepów w Szwajcarii. Jednocześnie firma prowadzi rozmowy na temat zbycia swojej działalności w Wielkiej Brytanii. To część szeroko zakrojonej restrukturyzacji europejskiego segmentu działalności SPAR Group.

Według szwajcarskiej agencji AWP, trwają negocjacje z potencjalnymi nabywcami aktywów w Szwajcarii, jednak finalna decyzja jeszcze nie zapadła. SPAR Group, która posiada lic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 18:48