02.06.2016 / 14:02
StoryEditor

Sieci handlowe muszą przemyśleć swoje strategie promocyjne

Nie wszystkie promocje są skuteczne (fot. domena publiczna)
W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił znaczny wzrost liczby działań promocyjnych oraz istotny wzrost odsetka towarów sprzedawanych poprzez promocje. To pokłosie swoistej wojny na promocje odbywającej się na dwóch frontach: pomiędzy retailerami walczącymi o klientów i wizerunek cenowy oraz pomiędzy poszczególnymi producentami walczącymi o udziały rynkowe.

Niektóre sieci handlowe znakomicie odnajdują się w nowych realiach, podczas gdy inne muszą przemyśleć swoje strategie promocyjne, aby nie zostać w tyle za konkurencją przy jedno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 18:49
StoryEditor
Carrefour sygnalizuje w Polsce odwrócenie trendu w przypadku sprzedaży. Jak to się udało? Czy sieć nadal zamyka sklepy na naszym rynku?
Na zdj. sklep sieci Carrefour w Hiszpanii (fot. nito/Shutterstock)

Na koniec pierwszego kwartału 2025 r. działało w Polsce 777 sklepów pod szyldem Carrefoura. Dla porównania, rok 2024 firma zakończyła z 783 sklepami w Polsce, a jeszcze kilka lat temu było ich niemal tysiąc. Zmniejszeniu liczby sklepów towarzyszył spadek sprzedaży.

Analizując wyniki Carrefoura w Polsce za pierwszy kwartał 2025 r. warto zwrócić uwagę na bazę porównawczą. Rok temu Wielkanoc przypadła na 31 marca i 1 kwietnia, a więc zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Żabka uruchomiła potężne centrum logistyczne, które obsłuży początkowo około 1500 sklepów! [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)

Żabka oficjalnie otworzyła w czwartek kolejne, ósme już centrum logistyczne - ulokowane w Kątach Wrocławskich. Jak zapowiedziano, w pierwszej fazie działania obiekt będzie obsługiwał ok. 1,5 tys. sklepów sieci w rejonu wrocławskiego. Magazyn ma powierzchnię rzędu 35 tys. mkw., z potencjałem do ekspansji o kolejne 6,5 tys. mkw.

Najnowsze centrum logistyczne Żabki, zlokalizowane tuż przy autostradzie A4, to obiekt półautomatyczny – łączący nowoczesne technologie z pracą wykwalifikowanych specjalistów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:25