28.01.2016 / 10:46
StoryEditor

Sieci handlowe wydają fortunę na reklamy

Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych, źródło: wirtualnemedia ()
W 2015 r. największym reklamodawcą w tradycyjnych mediach w przypadku firm handlowych był Lidl. Niemiecka sieć uplasowała się na czwartej pozycji zestawienia z wydatkami reklamowymi na poziomie 528,9 mln zł. W 2014 r. sieć wydała na reklamę o ponad 17 proc. mniej, czyli 451,4 mln zł.

W zestawieniu nie ma największego rywala Lidla, czyli sieci Biedronka, która bardziej wstrzemięźliwie podchodzi do wydatków reklamowych, a zamiast tego stara się wykorzystywać p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 11:19
StoryEditor
Wysoka fala upadłości w czerwcu. Wiemy, jakie firmy z branży FMCG mają największe długi
Z danych firmy MGBI wynika, że w czerwcu br. upadłość ogłosiło 39 firm, to o ponad 60 proc. więcej niż w maju (fot. Shuttersrock)

Czerwiec 2025 r. przyniósł ogłoszenie upadłości w 39 firmach. Do sądów trafiło też 145 wniosków o rozpoczęcie tej procedur - wynika z danych firmy analitycznej MGBI. W TOP10 firm z największymi długami znalazły się browar, spółka prowadząca sklepy pod szyldem SPAR, oraz podmiot zajmujący się przetwórstwem owoców i warzyw.

W czerwcu 2025 r. upadłość ogłosiło 39 firm. To drugi najwyższy wynik w tym roku po lutym, kiedy upadłość ogłosiło 48 firm -alarmują analitycy z firmy MGBI Wynik 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:10
StoryEditor
Sprzedawcy produktów luksusowych nie zmagali się z tyloma problemami od 15 lat!
Długoterminowe prognozy dla sektora dóbr luksusowych pozostają dobre, ale... (fot. Shutterstock)

Bieżący rok przynosi dla sektora dóbr luksusowych największe wyzwania od co najmniej 15 lat - czytamy w raporcie przygotowanym przez Bain & Company i stowrzyszenie Altagamma. Na tę branżę wpływają m.in. napięcia geopolityczne, zawirowania gospodarcze oraz pogłębiające się zmiany społeczne i kulturowe, mogące przedefiniować sposób, w jaki konsumenci postrzegają luksus. Jednak, jak twierdzą autorzy raportu, prognozy dla sektora pozostają pozytywne, pomimo spodziewanego spadku wartości rynku o 2-5 proc. w 2025 r.

Bain & Company zauważa, globalne wydatki na dobra luksusowe, które od zawsze były podatne na niepewność rynkową, obecnie znajdują się pod jeszcze większą presją. Zaufanie klient...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 22:15