23.10.2023 / 19:53
StoryEditor

Słońce napędza jesienią sprzedaż w małych sklepach spożywczych! Jak wyglądał koszyk i liczba transakcji?

Sklep sieci Dino w Łodzi
Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była we wrześniu 2023 r. o 10,5 proc. wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła o 2,5 proc. - wynika z danych PIH i CMR Panel.

Zdaniem ekspertów CMR do wzrostu liczby transakcji w sklepach małoformatowych (małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 10...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Wpływ sieci Lidl w Polsce wykracza daleko poza handel detaliczny. Co wynika z RAPORTU?
Od lewej: Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO Lidl Polska i Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Lidl Polska, obecny na rynku od 23 lat i będący szóstą największą firmą w kraju pod względem przychodów, ma znaczący wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Zgodnie z raportem firmy Deloitte przygotowanym na zlecenie firmy Lidl Polska, w 2024 roku działalność sieci wygenerowała 11,4 mld zł wartości dodanej, czyli o 1,3 mld zł więcej niż rok wcześniej.

Lidl Polska "generuje" miliardy dla gospodarki

Funkcjonowanie Lidl Polska wspierało utrzymanie ponad 57 tys. miejsc pracy, a wypłacone wynagrodzenia sięgnęły 2,9 mld zł. Do bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 18:05
StoryEditor
Vinted otwiera nowy rozdział. Rzeczy z drugiej ręki w wielu kategoriach
Vinted otwiera nowy rozdział. Rzeczy z drugiej ręki w wielu kategoriach (fot. Shutterstock)

Vinted, znana dotąd głównie z mody z drugiej ręki, rozszerza perspektywę swojej oferty. Co kryje się za projektem "New Eras Again" i jak marka chce pokazać wartość przedmiotów z drugiej ręki w codziennym życiu?

Kampania "New Eras Again" to prezentacja przedmiotów używanych, które mogą towarzyszyć ludziom na każdym etapie życia. Oprócz mody pojawiają się kategorie takie jak elektronik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 15:28