10.03.2020 / 08:10
StoryEditor

Takich zmian jeszcze nie było – polskie sieci handlowe podnoszą poziom obsługi

(fot. Piqsels.com)
Sieci handlowe w Polsce zmieniły swoje podejście do klienta. Jego jak najlepsze doświadczenie jest obecnie priorytetem niezależnie od branży. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach Daymakerindex, ogólnopolskiego badania obsługi klienta, z którego wynika, że poziom spełniania standardów w polskich sklepach wzrósł względem ubiegłego roku o rekordowe 6,1 pp. – przekonuje Agnieszka Naglik z firmy Daymaker.

Badanie Daymakerindex to prowadzony przez Daymaker od 11 lat doroczny benchmarking sieci handlowych pod względem obsługi klienta. Realizowany jest on przy pomocy tajemniczych k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2024 09:33