17.01.2022 / 17:56
StoryEditor

Top 10 – najważniejsze globalne trendy konsumenckie w 2022 r. O czym muszą wiedzieć biznesy? [RAPORT]

Pandemia zmienia w skali globalnej systemy wartości konsumentów (fot. Fotolia)
Tegoroczny raport „Top 10 Global Consumer Trends 2022” określa, jakie kluczowe trendy będą kierować zachowaniami konsumentów, stawiając globalny biznes przed nowymi wyzwaniami w zakresie budowania strategii operacyjnych na rozpoczęty właśnie rok. Poniżej prezentujemy najważniejsze trendy konsumenckie, wskazane przez analityków firmy Euromonitor International.

W najnowszym corocznym raporcie, poświęconym globalnym trendom konsumenckim, firma Euromonitor International zdefiniowała 10 najważniejszych trendów konsumenckich, które przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 13:07
StoryEditor
Logistyka kontraktowa w e-commerce to znacznie więcej niż sama obsługa przesyłek

Logistyka kontraktowa dla kanału e-commerce szybko zmienia się wraz z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. Obsługa dostaw ostatniej mili to tylko wycinek zadań, jakie realizują firmy logistyczne na rzecz swoich klientów. Wyzwań jest wiele, a precyzja działania i optymalizacja procesów są warunkiem przetrwania i rozwoju firm handlowych.

Pandemia bardzo mocno przyspieszyła rozwój e-commerce, jednak handel stacjonarny wciąż dominuje, przynajmniej w branży FMCG. Na rynku dóbr trwałych handel online zaczyna domino...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 09:16
StoryEditor
MOL przyspiesza rozwój sieci. Pięć nowych stacji franczyzowych już na początku 2026 roku
Stacja sieci MOL (fot. Mat. Prasowe)

Grupa MOL pochwaliła się, że jednego dnia podpisała pięć nowych kontraktów franczyzowych, które przełożą się na otwarcie pięciu stacji w I kwartale 2026 roku. Sieć chce przyspieszyć rozwój i transformację sieci.

Nowe stacje powstaną w trzech województwach, wzmacniając obecność marki w kolejnych lokalizacjach: w kujawsko-pomorskim (Chodecz, Boniewo, Lubraniec Wschód), dolnośląskim (Ząbko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 21:19