28.01.2019 / 14:20
StoryEditor

Top 10 największych detalistów spożywczych online w Europie, 2019-2024 [PROGNOZA]

Ocado jest jedynym graczem pure-play w czołowej 10. europejskiego rynku e-grocery (fot. mat. prasowe Ocado)
Najnowsza prognoza firmy LZ Retailytics pokazuje, że krajobraz sprzedaży detalicznej żywności w kanale e-commerce pozostanie zdominowany przez dojrzałe rynki we Francji i Wielkiej Brytanii. Czołowymi graczami pozostaną sieci multichannel. Wiele spośród nich rozwija sprzedaż żywności online aby skompensować wolniejszy wzrost sprzedaży stacjonarnej.

Do 2024 r. Amazon będzie rozwijał w Europie sprzedaż towarów non-food tak szybko, że stanie się trzecim największym detalistą, jednak sprzedaż żywności za pośrednictwem dedykowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 15:55
StoryEditor
Nowy prezes Kaufland Polska do poprzednika: „Do trzech razy sztuka”
Nowy prezes Kaufland Polska do poprzednika Do trzech razy sztuka

Od początku sierpnia Martin Piterak jest już oficjalnie nowym szefem sieci Kaufland Polska. Jak patrzy na sytuację w spółce? Jak ocenia współpracę z dotychczasowym szefem – Stefanem Hoppe?

Martin Piterák oficjalnie już nowym prezesem Kaufland Polska

– Miło mi ogłosić, że obejmuję nową rolę jako Chief Executive Officer/CEO w Kaufland Polska – napisał Martin Pite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 10:32
StoryEditor
Grupa InPost szybko rośnie za granicą. Operator ma już więcej paczkomatów na rynkach zewnętrznych niż w Polsce
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Jak podaje InPost, sieć paczkomatów przekroczyła liczbę 54 300 maszyn. Ponad 27 tys. znajduje się w Polsce, a na pozostałych rynkach jest ich ponad 27 300. Łącznie operator ma w Europie ponad 88 600 punktów OOH. W całym 2025 roku Grupa planuje rozbudowę sieci o ponad 14 tys. APM na wszystkich dziewięciu rynkach.

InPost kontynuuje ekspansję w Europie

W całym 2025 r. InPost zamierza rozstawić łącznie 14 tys. paczkomatów, w tym około 3 tys. w Polsce, 4 tys. we Francji i krajach Benelu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 10:35