22.08.2023 / 11:27
StoryEditor

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej nieco wzrósł. Co przyniosą kolejne miesiące?

Lipiec był miesiącem lekkiego wzrostu udziału sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (fot. John Schnobrich/Unsplash)
Główny Urząd Statystyczny podaje, że w lipcu 2023 r. w porównaniu z czerwcem odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 4 proc. Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży „ogółem” wzrósł z 7,7 proc. w czerwcu 2023 r. do 7,9 proc. w lipcu br.

Lipiec był miesiącem lekkiego wzrostu udziału sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej i dobrym prognostykiem dla e-commerce na nadchodzące miesiące.

– Wiele wsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 15:30
StoryEditor
Prognozy Biedronki na drugie półrocze. Marże „zdecydowanie” nie wzrosną przed końcem roku
Biedronka liczy na wzrost konsumpcji w drugim półroczu (fot. Biedronka)

Biedronka liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi wzrost konsumpcji, co korzystnie wpłynie na wyniki finansowe wszystkich graczy, a przede wszystkim lidera rynku. Zwiększenie wolumenów sprzedaży będzie jednak bardzo trudne ze względu na wysoką bazę, a marże mogą wzrosnąć, ale „zdecydowanie” nie przed końcem roku.

Biedronka utrzymuje bardzo dobrą percepcję jako cenowy lider rynku, chcemy utrzymać tę pozycję, ponieważ zdajemy sobie sprawę z faktu, że polscy konsumenci są bardzo racjona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 18:10
StoryEditor
Rowek, którym woda odpływa z dna kubka, czyli na czym polega fenomen sieci Ikea [WIDEO]
Katarzyna Jaros-Puzio, Ikea (fot. Enewsroom)
Katarzyną Jaros-Puzio, country interior design leaderką w Ikea Retail, podczas kongresu Retail trends 2024 opowiadała o fenomenie sieci I tym, jak przyciąga do siebie klientów. Okazuje się, że detale mają ogromne znaczenie.

– Fenomen Ikea polega na tym, że jesteśmy blisko ludzi, chcemy ich poznać, dowiedzieć się czego potrzebują i jak żyją. Odwiedzamy ich nawet w domach i pytamy, z czym się borykaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:24