29.11.2017 / 20:30
StoryEditor

W styczniu kolejne podwyżki w Biedronce! Sieć zmienia system wynagrodzeń [TYLKO U NAS]

Pracownicy Biedronki od stycznia 2018 r. zarabiać będą więcej (fot. JMP, za: YouTube)
Biedronka wprowadza kolejne zmiany w systemie wynagrodzeń - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pracownicy zatrudnieni na stanowisku sprzedawcy-kasjera począwszy od stycznia 2018 r. zarabiać będą mogli nawet 3550 zł brutto miesięcznie. Warunek? Praca w sklepie w Warszawie, minimum od trzech lat i regularne wyrabianie stuprocentowej frekwencji.

W przypadku takich osób pensja podstawowa po nowym roku wynosić będzie 3000 zł. Pozostałych 550 zł to natomiast "nagroda za 100 proc. obecności" (takim mianem określa ją zarząd ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 10:22
StoryEditor
Dawne sklepy Tesco ciążą Netto. Jednak dyskonter zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Netto Indygo zanotowała w zeszłym roku stratę netto na poziomie niemal 149 mln zł. To ponad dwa razy mniej niż w 2023 roku. Zysk zmniejszyła również druga spółka Netto w Polsce. Jednocześnie operator sieci ponad 650 dyskontów planuje przyspieszenie rozwoju w naszym kraju.

Netto Indygo to spółka, do której należało ponad 300 sklepów przejęte w 2021 od Tesco, obecnie funkcjonuje ich ok. 250. W 2024 roku Netto Indygo zanotowało znaczny spadek przych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 12:02
StoryEditor
Douglas wraca do gry! Sukces strategii omnichannel przynosi mocny wzrost
Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu (fot. materiały prasowe)

Douglas Group zakończyła trzeci kwartał 2024/25 z wyraźnym odbiciem w sprzedaży i znaczną poprawą wyniku netto, odnotowując pierwszy od dłuższego czasu kwartalny wzrost po spadku w poprzednim okresie. Sprzedaż całej grupy przekroczyła miliard euro, co pokazuje, że strategia omnichannel przynosi wymierne efekty. Jakie czynniki odpowiadają za sukces firmy w tak wymagającym środowisku rynkowym?

W trzecim kwartale 2024/25 całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 3,2 proc., osiągając jeden mld euro. Po wyłączeniu sprzedanej apteki online Disapo, wzrost wyniósł 4,0 proc. w ujęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 03:47