12.01.2018 / 11:04
StoryEditor

Wyprzedaże i promocje zmieniają zwyczaje zakupowe Polaków [RAPORT]

(Pixabay CC0)
Firma KPMG opracowała raport "Wyprzedaże i promocje - jak zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków", który jest próbą pokazania zachowań i nawyków zakupowych polskich konsumentów oraz identyfikacji najważniejszych trendów w tym zakresie. Zdaniem autorów raportu, zwyczaje konsumentów cyfrowych i ich nieograniczony dostęp do różnych źródeł informacji sprawia, że omnikanałowość nie jest wizją przyszłości, a wymogiem teraźniejszości.

Jak wynika z badań KPMG, prawie co drugi badany Polak (49 proc.) przyznał, że wstrzymuje się z decyzją o zakupie do czasu rozpoczęcia promocji lub wyprzedaży. Kobiety (44 proc.)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 13:11
StoryEditor
Joanna Czuchnowska awansowała w strukturach MediaMarktSaturn. Będzie pracować w krajach Beneluksu
Joanna Czuchnowska, MediaMarktSaturn (fot. MediaMarktSaturn)

Szefowa HR MediaMarktSaturn, a w przeszłości także Grupy Eurocash, wyjeżdża z Polski i skupi się na rozwijaniu działu Human Capital w krajach Beneluxu.

Czuchnowska formalnie objęła stanowisko z początkiem września. Na dotychczasowym stanowisku dyrektora HR MediaMarktSatrun w Polsce pracowała od 2021 roku.

„Patrząc wstecz,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.08.2024 / 10:33
StoryEditor
Handel internetowy nie bez przyczyny przyciąga nowych. Ile zarabia się w polskim e-commerce?
W najlepszej kondycji finansowej znajdują się średnie firmy z branży e-commerce (fot. Shutterstock)

Statystyczny sklep internetowy z Polski odnotowuje rocznie zysk w wysokości 250 tys. zł netto. Szczęścia w biznesie e-commerce szuka wielu przedsiębiorców. Z analizy danych przeprowadzonej przez Coolshop wynika, że w Polsce rejestrowanych jest średnio 20 nowych sklepów internetowych dziennie.

W e-commerce w Polsce najlepiej radzą sobie średnie podmioty o rocznych przychodach między 10 a 250 mln zł. Okazuje się, że w dobrej sytuacji finansowej jest niemal 90 proc. z n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. wrzesień 2024 18:38