22.09.2016 / 11:10
StoryEditor

Zmiany w gazetkach sieci. Lepiej reklamować asortyment przemysłowy, niż żywność?

(fot. archiwum)
Instytut badawczy ABR SESTA dokonał cyklicznej analizy strategii sieci handlowych pod względem wydawanych materiałów promocyjnych. Wynika z niej, że skutecznym sposobem na zainteresowanie klientów nie jest już pokazywanie oferty FMCG, a prezentowanie asortymentu non-food.

W pierwszym półroczu br. monitorowane sieci wydały 2612 gazetek promocyjnych. Zawierały one 428 538 promowanych produktów. W sumie instytut badawczy ABR SESTA przeanalizował 258...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 08:47
StoryEditor
Zmiany w kierownictwie Mowi. Tomasz Trela nowym dyrektorem sprzedaży na Europę Centralną
Tomasz Trela, Sales Director Mowi Central Europe (fot. Tomasz Trela/linkedin)

Branża spożywcza w Europie Centralnej zyskuje nowego lidera. Tomasz Trela obejmuje kluczowe stanowisko w strukturach jednej z największych firm w sektorze rybnym. Jakie rynki znajdą się teraz pod jego kierownictwem?

Tomasz Trela od 1 lipca oficjalnie objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Centralną w firmie Mowi. Po kilku miesiącach powrotu do struktur firmy, otrzymał pełną odpowied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 19:07
StoryEditor
Właściciel małego sklepu wysoko w rankingu najbardziej prestiżowych zawodów! Kogo wyprzedził?
(fot. Shutterstock)

Bycie właścicielem małego sklepu postrzegane jest w Polsce jako bardziej prestiżowe zajęcie niż bycie policjantem, właścicielem dużej firmy, dziennikarzem czy sędzią, nie mówiąc już o byciu politykiem - wynika z najnowszego badania CBOS. Oto, co sądzą Polacy o najbardziej prestiżowych zawodach.

Spośród 19 profesji uwzględnionych w badaniu CBOS, właściciel małego sklepu uplasował się na całkiem niezłym, ósmym miejscu. Cieszy się on dużym poważaniem u 76 proc. obywate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 01:02