26.09.2013 / 09:41
StoryEditor

Zwolnienia w Roleski

()
Blisko 200 osób, czyli połowę załogi zamierza zwolnić firma Roleski z okolic Tarnowa – podaje PAP.

Pracodawca już poinformował powiatowy urząd pracy w Tarnowie. Zwolnienia ruszą w październiku, obejmą wszystkie rodzaje stanowisk: od kierowniczych przez administrację, p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 19:00
StoryEditor

Marcin Hydzik, prezes ZPPM, o "lokalnej półce": Każda partia obieca absolutnie wszystko, żeby dostać się do Sejmu

Sam pomysł zwiększenia ilości polskich produktów spożywczych w sieciach handlowych nie jest nowy. Tyle tylko, że o ocenie proponowanych rozwiązań w ramach programu "lokalna półka" decydować będą nie dobre intencje pomysłodawców, ale zapisy ustawowe – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM).

Jak branża mleczarska ocenia ogłoszony w środę przez Prawo i Sprawiedliwość postulat wyborczy w postaci obowiązkowych półek z lokalnymi produktami spożywczymi w sklepach? – Po r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 15:31
StoryEditor

Branża drobiarska przedmiotem "bezpardonowych ataków"? Media rozpowszechniają "mity, półprawdy i oszczerstwa"

(Fot. Pixabay)
Branża drobiarska wystosowała wspólny sprzeciw przeciwko powielaniu przez media mitów, półprawd i oszczerstw względem sektora produkcji drobiu. Hodowcy twierdzą, że w ostatnich dniach stali się przedmiotem bezpardonowych ataków ze strony mediów inspirowanych przez tzw. organizacje pro-zwierzęce.

Zdaniem przedstawicieli branży drobiarskiej pojawia się ostatnio wiele publikacji, którym bliżej do aktywizmu niż do obiektywnego dziennikarstwa. Uważają oni, że autorzy w sposó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 11:20