03.02.2018 / 10:30
StoryEditor

Żywność przez internet kupują głównie młodzi Polacy, zwykle kobiety [NOWY RAPORT]

Spośród kategorii spożywczych, Polacy najchętniej zamawiają przez internet napoje, alkohol, pieczywo, owoce i warzywa (fot. materiały prasowe, Frisco)
16 proc. polskich internautów deklaruje kupowanie produktów spożywczych w sieci. Najczęściej wybierają oni e-sklepy prowadzone przez firmy posiadające sklepy stacjonarne lub sklepy wysyłkowe, jednak co czwarta osoba woli pure-playerów internetowych - wynika z przygotowanego przez Frisco.pl w partnerstwie z Izbą Gospodarki Elektronicznej i Mobile Institute obszernego raportu "E-grocery w Polsce - zakupy spożywcze online", z którym redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl miała okazję zapoznać się przedpremierowo.

Odsetek polskich internautów robiących zakupy spożywcze przez internet jest wyższy od średniej w przypadku osób w wieku od 19 do 24 lat (27 proc.) oraz kobiet (19 proc.). Skłon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 12:30
StoryEditor
DHL ma już 4 tysiące automatów paczkowych w całej Polsce
Automat paczkowy DHL Pop Box w Krakowie (fot. Longfin Media/Shutterstock)

Sieć automatów paczkowych DHL BOX 24/7 w naszym kraju osiągnęła liczbę 4 tys. Uwzględniając punkty PUDO, za pomocą DHL eCommerce Polska można już nadawać i obierać przesyłki w ponad 20 tys. miejsc w Polsce.

Jak podkreśla sama firma, inwestycje firmy w rozbudowę sieci OOH, to odpowiedź na rosnące oczekiwania odbiorców. W dzisiejszych czasach klienci coraz częściej oczekują od firm k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 12:31
StoryEditor
Biedronka coraz śmielej wchodzi w q-commerce. Sieć udostępnia usługę Biek w kolejnym mieście
Biedronka i Glovo współpracują ze sobą nie tylko w ramach usługi Biek, opartej o dark store‘y (fot. materiały prasowe)

Ekspresowe dostawy zakupów z Biedronki, oferowane przez sieć w ramach usługi Biek realizowanej we współpracy z Glovo, były dotąd dostępna w sześciu największych miastach w Polsce. Do tej listy właśnie dołączył siódmy nieco mniejszy ośrodek. O jakie miasto chodzi?

Od wakacji z usługi Biek, zapewniającej szybkie dostawy wybranych produktów z asortymentu sieci Biedronka, dostępnej w aplikacji Glovo i realizowana za pośrednictwem kurie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. wrzesień 2024 03:27