13.07.2024 / 09:50
StoryEditor

Generatywna sztuczna inteligencja odmieni branżę handlową. Retailerzy nie mogą jej ignorować! [ANALIZA]

Marcin Nowakowski, Wyszomir JanikowskiMarcin Nowakowski, Wyszomir Janikowski
Na zdj. ”sklep przyszłości” w Mediolanie/zdjęcie ilustracyjne (fot. Tinxi/Shutterstock)
Choć w handlu sztuczna inteligencja wykorzystywana jest na razie przede wszystkim do analizy danych, do głosu zaczyna dochodzić GenAI – technologia, która nie tylko porządkuje wiedzę, lecz również proponuje rozwiązania.

Analiza danych to dla sieci handlowych absolutny must have, jeżeli chcą zachować konkurencyjność i rywalizować na rynku. Raport firmy McKinsey „State of Grocery” z 2024 r. wskaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 20:24
StoryEditor
Chiński koncern mięsny przejmuje polskiego producenta karmy dla zwierząt
Pupil Foods na targach SUPERZOO, które odbyły się w 2024 r., w Mandalay Bay Convention Center w Las Vegas w USA

Animex Holding, do którego należą takie marki wędlin, jak Krakus, Morliny, Berlinki, Morlinki, Mazury Ełk i Yano chce poszerzyć swoją ofertę o produkty dla zwierząt pod marką Pupil Foods. Na jakim etapie jest transakcja?

Animex Holding, największa w Polsce firma mięsna, należąca do chińskiego koncernu WH Group złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 00:53
StoryEditor
Król kabanosów chwali się rozwojem współpracy z Biedronką i Lidlem. Co dzisiaj napędza biznes w branży "mięsnej"?
Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A, fot. Tarczyński S.A

Grupa Tarczyński, lider krajowego rynku kabanosów i przekąsek białkowych w branży FMCG, wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 8,2 proc. Firm chwali się rozwojem współpracy z największymi dyskontami.

W 2024 r. wartość zysku EBITDA wygenerowanego przez Grupę Tarczyński była na poziomie 255,2 mln zł, czyli o 19,0 proc. więcej niż w 2023 roku. Zysk netto wyniósł 119,8 mln zł, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. maj 2025 17:48