24.01.2024 / 15:05
StoryEditor

Generatywna sztuczna inteligencja w służbie handlu. Pomaga zarówno konsumentom, jak i detalistom

Generatywna sztuczna inteligencja w służbie handlu (fot. Shutterstock)
Już co piąty konsument korzysta w czasie zakupów z narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji. Blisko trzy czwarte badanych ma świadomość, że może ona być wykorzystywana w celu poprawy doświadczenia zakupowego – te dane przynosi najnowszy raport Capgemini "Co jest ważne dla dzisiejszego konsumenta".

Jak wynika z najnowszego raportu Capgemini "What Matters to Today’s Consumer", konsumenci coraz chętniej korzystają podczas zakupów ze wsparcia narzędzi AI – używa ich już co ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 14:58
StoryEditor
AI może radykalnie zmienić łańcuchy dostaw, ale nie wolno jej implementować beztrosko
Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający na region CEE w firmie Logwin Poland (mat. prasowe)

Sztuczna inteligencja będzie w logistyce potężnym narzędziem, jednak wielkie modele analityczne karmią się danymi, które bywają udostępniane w taki sposób, że operatorzy AI mogą się dowiedzieć o firmie dosłownie wszystkiego. Dlatego firma Logwin postawiła na budowanie tych narzędzi w zamkniętym środowisku informatycznym – wyjaśnia Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE.

Gorącym tematem jest dzisiaj sztuczna inteligencja. Już wiadomo, że potężnie wpłynie na wszystkie sektory gospodarki, na całym świecie. Jak Logwin wykorzystuje te technologie? C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 22:28
StoryEditor
Sieć Jysk notuje w Polsce rekordowe wyniki dzięki wzrostowi liczby klientów

Jysk Polska odnotował rekordowy rok finansowy 2025 (wrzesień 2024–sierpień 2025): 3,1 mld zł całkowitej sprzedaży (z eksportem) przy blisko 9% wzroście r/r. Napędzają to rosnąca liczba klientów - ponad 14,5 miliona obsłużonych osób - oraz konsekwentna strategia wielokanałowa: sklepy stacjonarne i sprzedaż online zanotowały dwucyfrowe wzrosty. W artykule omawiamy wyniki polskiego oddziału Jysk, inwestycje w sklepy i plany globalne firmy.

Jysk Polska zakończył rok finansowy 2025 (wrzesień 2024 - sierpień 2025) z rekordową sprzedażą 3,1 mld zł (wliczając eksport), co oznacza niemal 9% wzrost rok do roku. Za wyniki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 13:43