26.09.2024 / 17:00
StoryEditor

Innowacje w polskim handlu. Sztuczna inteligencja czeka na swoją szansę

Innowacje w polskim handlu. Sztuczna inteligencja czeka na swoją szansę (fot. Igor Omilaev/Unsplash)

Polskie firmy coraz częściej widzą siebie jako innowacyjne, jednak wdrażanie własnych rozwiązań technologicznych wciąż pozostaje na niskim poziomie. Choć prawie połowa przedsiębiorstw uważa innowacyjność za istotny element swojej działalności, jedynie co czwarta firma faktycznie inwestuje w zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja (AI).

Główną zaletą wdrażania AI, na którą wskazują badane firmy, jest optymalizacja procesów, ale to właśnie wysokie koszty stanowią największą barierę przed dalszym rozwojem innowac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 00:39
StoryEditor
Sieć dyskontów Takko Fashion zapowiada otwarcie kilkuset sklepów i uruchomienie nowej aplikacji dla klientów
Martino Pessina, CEO Takko Fashion

Sieć dyskontów odzieżowych Takko Fashion planuje otworzyć w ciągu najbliższych lat kilkaset sklepów na swoich głównych rynkach. Jednocześnie firma kontynuuje inwestycje w modernizację istniejącej sieci sklepów, a w planach jest odświeżenie aplikacji lojalnościowej Takko Friends i rozbudowanie jej o nowe spersonalizowane funkcje.

Dyskont odzieżowy Takko Fashion inwestuje w dalszy wzrost. Do 2028 roku detalista planuje otworzyć do 300 nowych sklepów w regionie DACH i Holandii. Co najmniej 60 nowych pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 16:25
StoryEditor
Zła wiadomość dla producentów drobiu. Hongkong wstrzymuje import z części Polski
Hongkong wstrzymał import mięsa drobiowego z Polski (fot. Shutterstock)

Władze Hongkongu poinformowały o wstrzymaniu importu drobiu z części Polski. Powodem tej decyzji jest coraz większa liczba ognisk zjadliwej grypy ptaków w naszym kraju. Czy za przykładem Hongkongu pójdzie reszta świata?

Producenci drobiu, którzy przez nieco ponad 3,5 roku mogli eksportować swoje wyroby do Hongkongu i uznawali ten rynek za jeden z najbardziej obiecujących, od 23 kwietnia nie mają już takiej możliwości. Zakaz ten dotyczy hodowców z części Wielkopolski. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:49