15.07.2024 / 11:18
StoryEditor

Nie będzie już kodów kreskowych w Żappce. Co je zastąpi?

Żappka (fot. mat. prasowe)
Sieć Żabka zamierza zrezygnować z wyświetlania kodu kreskowego użytkownikom swojej aplikacji. Wszystko po to, aby ukrócić korzystanie z jednego konta wielu użytkownikom.

O sprawie pisze portal instalki.pl, który zwraca uwagę, że przez lata konsumentom w aplikacji wyświetlał się kod kreskowy. Następowało to w momencie, gdy kupujący chciał np. dod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:59
StoryEditor
Płatności odroczone w Żabce. Sieć testuje rozwiązanie znane z e-commerce [AKTUALIZACJA]
Żabka testusje Żappo – płatności odroczone na 14 dni w testach (fot. Żabka Polska)

Na rynku convenience zachodzą istotne zmiany – sieć Żabka wprowadza nowatorską usługę, która może zrewolucjonizować codzienne zakupy. Klienci zyskują możliwość odroczenia płatności. Jak działa nowa funkcja i jakie może mieć konsekwencje?

Media donoszą, że Żabka rozpoczęła testy usługi odroczonych płatności, nazwanej Żappo. Nowa funkcjonalność umożliwia klientom przesunięcie terminu zapłaty za zakupy o 14 dni. Li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 15:08
StoryEditor
Frisco testuje nową funkcję opartą na AI. Na rynku e-grocery to może być gamechanger
Frisco rozpoczęło kolejną fazę testów autorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji

Frisco, należący do Grupy Eurocash lider rynku e-grocery w Polsce, rozpoczął kolejną fazę testów autorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które łączy planowanie posiłków z automatyzacją zakupów. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla Frisco kolejny krok do personalizacji doświadczeń zakupowych klientów.

Z artykułu dowiesz się:

  • Automatyczne i spersonalizowane zakupy w kilku kliknięciach
  • Gen AI we Frisco: korzyści dla konsumenta i dla środowiska
  • Co oferuje Frisco.pl?
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 18:11