26.04.2022 / 22:19
StoryEditor

40 proc. odwiedzin w sklepach Reserved czy Sinsay jest poprzedzone wizytą na stronie marki

Na zdj. salon sieci Reserved (fot. materiały prasowe)
LPP podczas pandemii starało się wspierać sklepem internetowym placówki stacjonarne. Teraz przyszedł czas na odwrócenie tej tendencji. Mówił o tym Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP podczas debaty „Inteligentny e-commerce” na EEC 2022.

Podczas pandemii gwałtowny skok, jeśli chodzi o transformację cyfrową wykonały firmy handlowe, które mają zarówno handel stacjonarny jak i e-commerce. Trochę mniejszy skok wykon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:21
StoryEditor
Żabka tworzy nowe stanowisko ze względu na rosnące znaczenie obcokrajowców we franczyzie sieci
funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev

Sieć sklepów Żabka rozwija się dynamicznie – obecnie działa już blisko 11 800 placówek franczyzowych w całej Polsce. Wśród ponad 10 tys. franczyzobiorców rośnie liczba przedsiębiorców pochodzących z zagranicy – jest ich już prawie tysiąc. Najwięcej stanowią obywatele Ukrainy, ale swoje sklepy Żabka prowadzą także przedsiębiorcy z Białorusi, Bułgarii, Kazachstanu, Uzbekistanu czy Rumunii. Aby ułatwić im rozwój biznesu w Polsce, Żabka powołała nowe stanowisko – Konsultant ds. Wsparcia Obcokrajowców.

Franczyza Żabki coraz bardziej międzynarodowa

Od września br. funkcję konsultanta ds. wsparcia obcokrajowców w sieci Żabka objął Artem Pisariev – franczyzobiorca i ambasador ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 23:12
StoryEditor
Szwedzki fundusz inwestycyjny poluje na dwie firmy z branży FMCG, ich oferty świetnie się uzupełniają
ACO produkuje kosmetyki do pielęgnacji skóry dla kobiet, mężczyzn i dzieci

Szwedzki fundusz Kairos Bidco, należące do globalnej firmy KKR, zgłosiło do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek o zgodę na koncentrację. Inwestor chce przejąć kontrolę nad firmą ACO Hud Nordic AB – skandynawskim producentem kosmetyków i dermokosmetyków – oraz nabyć część aktywów od irlandzkiej firmy Perrigo Company.

Kairos Bidco AB, powołane specjalnie do realizacji tej inwestycji, działa w ramach struktur KKR – globalnej firmy inwestycyjnej specjalizującej się w alternatywnym zarządzaniu a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 21:53