07.02.2022 / 08:28
StoryEditor

Carrefour inwestuje w social commerce. Live shopping to przyszłość handlu?

Na zdj. sklep sieci Carrefour (fot. LCV / Shutterstock)
Sieć Carrefour i firma Brut ogłosiły powstanie spółki joint venture Brut Shop. Jak wskazano, celem nowego podmiotu będzie "osiągnięcie pozycji lidera na francuskim rynku social commerce (live shopping).

Brut Shop uruchomi stronę internetową, za pośrednictwem której użytkownicy sieci będą mogli dokonywać zakupów online, biorąc udział w wydarzeniach wideo transmitowanych na żywo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 18:49
StoryEditor
InPost rośnie w siłę poza Polską. Rafał Brzoska: Większą część przychodów generujemy za granicą
InPost przyspiesza zagraniczną ekspansję. Firma rozwija się m.in. we Włoszech (fot. Shutterstock)

Rafał Brzoska, prezes InPost Group, chwali się kolejnym sukcesem firmy za granicą. Tym razem chodzi o jednej z krajów na południu Europy, w którym InPost ma już ponad 4 tys. paczkomatów.

Grupa InPost umacnia pozycję na południu Europy. Firma założona przez Rafała Brzoskę dynamicznie rozwija swoją sieć logistyczną we Włoszech.

Jak InPost poczyna sobie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 17:40
StoryEditor
1:4 – co to za proporcja i dlaczego Bonduelle chce ją utrzymać?
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mówi o zmianach zachodzących na polskim rynku detalicznym oraz o tym, jak firma Bonduelle się w nich odnajduje (fot. materiały prasowe)

Rynek detaliczny w Polsce dynamicznie się zmienia. Dyskonty dominują, hipermarkety ewoluują, a e-commerce wciąż szuka swojego miejsca w sprzedaży żywności. Jak w tej rzeczywistości odnajduje się jeden z największych producentów warzyw na świecie? O roli i perspektywach dla różnych kanałów dystrybucji oraz ich wzajemnym przenikaniu się, a także wpływie gastronomii na ofertę sklepów rozmawiamy z Krzysztofem Chmurą, dyrektorem generalnym Grupy Bonduelle na Europę Centralną

Z tego wywiadu dowiesz się m.in.: 

  • ile gospodarstw domowych w Polsce kupuje warzywa w puszkach?
  • jak wygląda sprzedaż mrożonek w dyskontach, a także w internecie?
  • ja...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 04:24