03.01.2024 / 12:45
StoryEditor

Które technologie będą kluczowe dla handlu w 2024 r.? Eksperci i retailerzy zgodnie wskazują na trzy

Tomasz WoźniakTomasz Woźniak
Szczególnie chętnie wykorzystywanym narzędziem lojalizacyjnym były w 2023 r. aplikacje mobilne. Zdaniem ekspertów w tym roku rozwiązania tego typu będą rozwijane (fot. Shutterstock)
Aplikacje mobilne i marketplace’y były rozwiązaniami, które wyraźnie zyskiwały na znaczeniu już w minionym roku. Powodem popularności pierwszych była potrzeba lojalizowania konsumentów, drugich – próby szukania dodatkowych źródeł przychodu. Zdaniem ekspertów z branży retail w 2024 r. ich rozwój będzie nadal postępował. W ich opinii realny wpływ na handel wywrze też sztuczna inteligencja.

Przeważająca część respondentów (52 proc.) najnowszej edycji Barometru Retail (cyklicznego badania przeprowadzanego przez Future Mind specjalnie dla magazynu "Wiadomości Handlow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 13:32
StoryEditor
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Pedro Soares dos Santos, CEO Grupy Jeronimo Martins, świętuje 30-lecie funkcjonowania sieci Biedronka. Wspomina początki obecności JM w Polsce, trudne momenty i spektakularne sukcesy. Komplementuje Polskę jako "kraj niesamowitych ludzi i ogromnych możliwości", który przez trzy dekady rozwoju wywalczył "należne miejsce wśród narodów świata".

O czym mówił Pedro Soares dos Santos?

  • Inwestycja w Polsce była dla Jeronimo Martins wielkim ryzykiem
  • Pierwsze 10 lat to był okres prób i błędów
  • Nawet zagrożona upa...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 08:56
StoryEditor
Właściciele Żabki sprzedali 100 milionów akcji. Co to oznacza dla spółki?
Śklep sieci Żabka na warszawskim Bemowie (fot. Żabka Polska)

Fundusz CVC Capital Partners za pośrednictwem swoich spółek zależnych zmniejszył swój udział w Żabce o 10 proc.

Żabka Group poinformowała, że łącznie 100 mln akcji zostało sprzedanych przez PG Investment Company i Heket Topco. Ta pierwsza to spółka-córka tej drugiej, a ta druga to spółka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 17:15