03.01.2024 / 12:45
StoryEditor

Które technologie będą kluczowe dla handlu w 2024 r.? Eksperci i retailerzy zgodnie wskazują na trzy

Tomasz WoźniakTomasz Woźniak
Szczególnie chętnie wykorzystywanym narzędziem lojalizacyjnym były w 2023 r. aplikacje mobilne. Zdaniem ekspertów w tym roku rozwiązania tego typu będą rozwijane (fot. Shutterstock)
Aplikacje mobilne i marketplace’y były rozwiązaniami, które wyraźnie zyskiwały na znaczeniu już w minionym roku. Powodem popularności pierwszych była potrzeba lojalizowania konsumentów, drugich – próby szukania dodatkowych źródeł przychodu. Zdaniem ekspertów z branży retail w 2024 r. ich rozwój będzie nadal postępował. W ich opinii realny wpływ na handel wywrze też sztuczna inteligencja.

Przeważająca część respondentów (52 proc.) najnowszej edycji Barometru Retail (cyklicznego badania przeprowadzanego przez Future Mind specjalnie dla magazynu "Wiadomości Handlow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 19:00
StoryEditor
Przychody sieci Intersport w Polsce idą w górę. Co je napędza?

Sieć Intersport Polska według wstępnych szacunków osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. w wysokości ponad 45,2 mln zł, czyli o 5,2 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, gdy wyniosły ponad 43 mln zł.

Spółka Intersport Polska osiągnęła także wzrost sprzedaży w kanale internetowym, w I kwartale roku obrotowego 2024/2025 sprzedaż wyniosła ponad 8,5 mln zł, co oznacza wzrost na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 19:02
StoryEditor
Auchan rezygnuje z prowadzenia sklepu dladomu.auchan.pl i kończy z wysyłaniem zamówień kurierem
Auchan zmienia swój sklep internetowy (fot. mat prasowe)

Sieć handlowa Auchan wprowadza poważne zmiany w funkcjonowaniu swojego e-commerce. Detalista zdecydował się zrezygnować z kategorii dużego RTV i AGD oraz ograniczył możliwość wysyłki produktów do własnego transportu i odbioru zamówień w sklepach.

Auchan zakończył proces migracji swojego sklepu internetowego i rezygnuje z jednej z domen. Detalista zmienia regulamin swojego sklepu internetowego, co ma związek z likwidacją ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:32