31.07.2023 / 14:02
StoryEditor

Lidl i Kaufland unowocześnią działalność reklamową dzięki amerykańskiej technologii

Lidl i Kaufland skorzystają z technologii big data do personalizacji przekazów reklamowych (zdj. ilustracyjne, Shutterstock)
Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, nawiązała współpracę z amerykańską firmą technologiczną The Trade Desk, która oferuje rozwiązania pozwalające na budowanie kampanii reklamowych w oparciu o analizę danych. Detaliści zwiększą w ten sposób skuteczność dotarcia do klientów z przekazami reklamowymi.

Spółka Schwarz Media, jednostka z Grupy Schwarz zajmująca się reklamami na potrzeby sieci Lidl i Kaufland, nawiązała strategiczną współpracę z The Trade Desk – ameryka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 08:06
StoryEditor
Grupa Eurocash ma nowego szefa segmentu detalicznego. "Delikatesy Centrum staną się najlepszą siecią supermarketów proximity w Polsce"
Janusz Kulik przejmuje zarządzanie segmentem detalicznym (fot. mat. prasowe)

Dariusz Stolarczyk złożył we wtorek rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu Eurocashu oraz spółek zależnych. W piątek zarządzanie segmentem detalicznym grupy, w tym siecią franczyzową Delikatesy Centrum, przejmie Janusz Kulik.

Janusz Kulik z sektorem handlu związany jest od niemal trzech dekad. Przez blisko 20 lat pracował dla Grupy Rewe, czyli trzeciego pod względem wielkości detalisty w Europie. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 16:33
StoryEditor
Ile kosztują truskawki u progu sezonu? Ekspertka wyjaśnia skąd bierze się wysoka cena
Truskawki (fot. Michał Piątek)

Eksperci z aplikacji PanParagon sprawdzili, jak w ciągu ostatnich dwóch lat zmieniały się ceny truskawek. Tegoroczna stawka jest wysoka, ale może spaść.

W tym roku za kilogram świeżych truskawek trzeba zapłacić więcej niż w poprzednich sezonach. Mediana cen w 2025 r. wynosi 20,00 zł/kg, natomiast w poprzednim roku płaciliśmy ok....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:09