02.02.2023 / 13:36
StoryEditor

Piotr Wardaszko, MarketLab: Sieci handlowe są coraz bardziej skłonne dzielić się danymi z dostawcami

Piotr Wardaszko, CTO w firmie MarketLab (fot. materiały prasowe)
– W ciągu ostatnich lat technologia image recogniction mocno się rozwinęła. Dzięki temu bazujący na niej system SmartEye jest w stanie rozpoznawać tysiące SKU – mówi Piotr Wardaszko, CTO w firmie MarketLab. Zdradza również, jak zastosowanie tego narzędzia przekłada się na wyniki sklepów działających w różnych formatach, w tym np. placówek sieci Carrefour.

Branża retail zmierza w kierunku digitalizacji. MarketLab, jako firma technologiczna, jest częścią tych zmian. Jakie rozwiązania cieszą się obecnie największym zainter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 22:53