09.02.2022 / 12:20
StoryEditor

Przewodnik po Marketing Automation - wszystko co musisz wiedzieć na ten temat

Co właściwie oznacza Marketing Automation i na czym polega? Jakie ma funkcje i czemu one służą? Co dzięki nim możesz osiągnąć? Ile Cię to będzie kosztowało? Ile czasu będziesz musiał spędzić na obsłudze tego narzędzia? A przede wszystkim czy i kiedy jest ono potrzebne Twojemu biznesowi? Na te wszystkie pytania Convertis odpowiada w Przewodniku po Marketing Automation.

Marketing Automation to narzędzia do optymalizacji komunikacji Twojego e-commerce w taki sposób, aby jak najbardziej precyzyjnie trafić do Twoich Odbiorców — w odpowiednim czasie i z odpowiednimi treściami. To kontakt z Klientem na każdym etapie lejka zakupowego. Narzędzie jest w stanie także budować lojalność u tych, którzy już coś kupili w danym sklepie.

Większość systemów Marketing Automation pozwala przede wszystkim na:

  • zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających stronę i ich segmentację;
  • scoring użytkowników, czyli przyznawanie im punktów za określone akcje, a następnie możliwość tworzenia oddzielnych scenariuszy dla użytkowników o różnej ilości punktów;
  • wysyłkę spersonalizowanych komunikatów (m.in. maili, web-pushy, sms-ów);
  • dynamiczne wyświetlanie na stronie treści dostosowanych do zachowań danego użytkownika (banerów, pop-upów czy rekomendacji produktowych)

Convertis przygotował Przewodnik po Marketing Automation, edukacyjne kompendium, w którym znajdziesz nie tylko odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w zakresie MA, ale przede wszystkim porównasz wybrane systemy dostępne na polskim rynku. To obiektywne zestawienie, a także skarbnica wiedzy na ten temat dostępna bezpłatnie na http://www.convertis.pl/pma

07.11.2025 / 20:14
StoryEditor
Polski e-commerce chce twardych działań wobec Shein i Temu. Apel do rządu Donalda Tuska o wsparcie Francji

Związek Cyfrowa Polska, reprezentujący polski sektor cyfrowy i nowych technologii, zaapelował do rządu Donalda Tuska o wsparcie inicjatywy Francji w walce z nieuczciwymi praktykami azjatyckich platform sprzedażowych, takich jak Shein i Temu.

Francja zwróciła się do Komisji Europejskiej o natychmiastowe wszczęcie procedur egzekucyjnych wobec Shein - jednej z największych azjatyckich platform e-commerce.

Przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 09:11
StoryEditor
RTV Euro AGD goni konkurencję. Otwiera 350. sklep w Polsce
RTV Euro AGD goni konkurencję. Otwiera 350. sklep w Polsce (Fot. RTV Euro AGD)

Sieć elektormarketów RTV Euro AGD urosła do 350 sklepów. Operator wskazuje, że nowy sklep w Lubartowie to tylko „przystanek” i zapowiada dalszy rozwój sieci.

W artykule przeczytasz:

  • 350. sklep RTV Euro AGD w Polsce
  • Nowy sklep RTV Euro AGD w Lubartowie ma 400 mkw.
  • RTV Euro AGD zakłada szybką ekspansję
  • Jakie były wyniki finansowe sieci RTV Euro AGD?

350. sklep RTV Euro AGD w Polsce

RTV Euro AGD, jeden z największych operatorów na rynku elektroniki i AGD w Polsce, świętuje symboliczne powiększenie sieci swoich sklepów. W Lubartowie (woj. lubelskie) pod koniec października 2025 r. powstał 350. punkt sieci RTV Euro AGD w Polsce, która należy do firmy Euro-Net.

– Już wkrótce kolejne wieści z i o nowych sklepach RTV Euro AGD, bo nr 350 to tylko przystanek – podaje firma w swoich mediach społecznościowych.

Te zapowiedzi wydają się realne, gdyż także w październiku spółka Euro-Net otworzyła nowe placówki w Policach, Dąbrowie Górniczej oraz Skierniewicach. Obecne tempo rozwoju jest podobne do tego z 2024 roku, kiedy to sieć powiększyła się netto o 11 nowych placówek. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 17:56