09.02.2022 / 12:20
StoryEditor

Przewodnik po Marketing Automation - wszystko co musisz wiedzieć na ten temat

Co właściwie oznacza Marketing Automation i na czym polega? Jakie ma funkcje i czemu one służą? Co dzięki nim możesz osiągnąć? Ile Cię to będzie kosztowało? Ile czasu będziesz musiał spędzić na obsłudze tego narzędzia? A przede wszystkim czy i kiedy jest ono potrzebne Twojemu biznesowi? Na te wszystkie pytania Convertis odpowiada w Przewodniku po Marketing Automation.

Marketing Automation to narzędzia do optymalizacji komunikacji Twojego e-commerce w taki sposób, aby jak najbardziej precyzyjnie trafić do Twoich Odbiorców — w odpowiednim czasie i z odpowiednimi treściami. To kontakt z Klientem na każdym etapie lejka zakupowego. Narzędzie jest w stanie także budować lojalność u tych, którzy już coś kupili w danym sklepie.

Większość systemów Marketing Automation pozwala przede wszystkim na:

  • zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających stronę i ich segmentację;
  • scoring użytkowników, czyli przyznawanie im punktów za określone akcje, a następnie możliwość tworzenia oddzielnych scenariuszy dla użytkowników o różnej ilości punktów;
  • wysyłkę spersonalizowanych komunikatów (m.in. maili, web-pushy, sms-ów);
  • dynamiczne wyświetlanie na stronie treści dostosowanych do zachowań danego użytkownika (banerów, pop-upów czy rekomendacji produktowych)

Convertis przygotował Przewodnik po Marketing Automation, edukacyjne kompendium, w którym znajdziesz nie tylko odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w zakresie MA, ale przede wszystkim porównasz wybrane systemy dostępne na polskim rynku. To obiektywne zestawienie, a także skarbnica wiedzy na ten temat dostępna bezpłatnie na http://www.convertis.pl/pma

Promocja
10.12.2025 / 14:39
StoryEditor
Kontrole w Lidlu w całej Polsce! "Nie ma naszej zgody na fałszowanie żywności"
IJHARS ruszyła z kontrolą sklepów sieci Lidl (fot. Shutterstock)

IJHARS przeprowadziła kontrole w 46 dyskontach sieci Lidl w całej Polsce. Sprawdzano oznakowanie mięsa i rzetelność informacji o jego pochodzeniu. W większości przypadków znakowanie było należyte, a nieprawidłowości wykryto w jednym sklepie.

Wykryte w Lidlu nieprawidłowości dotyczyły fałszywej informacji o pochodzeniu wieprzowiny i niewłaściwego użycia znaku "Produkt polski". IJHARS prowadzi już postępowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 08:44
StoryEditor
Shein na wojnie z Francją. W tle nielegalne produkty i oskarżenia o spisek
Shein (fot. Shutterstock)

Platforma Shein miała wprowadzać do obrotu na terenie Francji nielegalne produkty, przez co została pozwana do sądu. Teraz twierdzi, że przeciwko niej prowadzona jest krucjata i zawiązał się spisek medialno-polityczny.

Jak zwraca uwagę portal rp.pl, powołując się na agencję Reutera, Shein znalazł się w centrum skandalu we Francji po tym, jak krajowy urząd ochrony konsumentów odkrył na platform...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 07:01