23.06.2023 / 12:40
StoryEditor

Wejście smoka InPost Pay. Wiemy ilu sprzedawców zadeklarowało już wdrożenie nowej płatności w tym roku

Kurier InPost (mat. prasowe)
We wtorek 20 czerwca br. Grupa Inpost zaprezentował usługę Inpost Pay, którą przedstawiciele firmy nazywają rewolucją „w checkout dla ecommerce”. Szymon Walach wiceprezes i członek zarządu Inpost dodaje, że nowe rozwiązanie „łączy usługę płatniczą i logistyczną dając 11 mln użytkowników InPost opcje dla 1-click checkout”. Usługa nie będzie mogła być rozwijana bez szerokiej współpracy sprzedawców, a ci są zdecydowanie za.

Szymon Walach poinformował, że obecnie 800 sklepów internetowych zadeklarowało wdrożenie InPost Pay w 2023 roku.  Zdaniem wiceprezesa Inpostu nowa usługa to „dla sklepó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 15:31
StoryEditor
Jak Eurocash to zrobił? Nowy projekt zwiększył wartość koszyka zakupowego w sklepach grupy!
Sklep sieci Groszek rozwijanej przez Grupę Eurocash

Grupa Eurocash wdraża nową strategię dla sieci partnerskiej Moje Sklepy. Ponad 3 tys. sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy wygląd, a 8,5 tysiąca punktów już dołączyło do wspólnej aplikacji mobilnej. Dystrybutor twierdzi, że wymiernie przełożyło się to na wzrost wartości koszyka i efektywność promocji.

Moje Sklepy to projekt, który wystartował na początku 2025 roku. Od tego momentu Eurocash modernizuje sklepy sieci ABC, Groszek i EuroSklep, które działają pod marką parasolową ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 10:32
StoryEditor
Odejścia z Grupy Eurocash. Żegna się dwóch menedżerów. Jakie mają plany?
Dariusz Stolarczyk i Grzegorz Zych to dwaj kluczowi managerowie, którzy ogłosili właśnie swoje odejście z Eurocashu

Dotychczasowy członek zarządu Eurocash oraz spółek zależnych a także dyrektor zarządzania kategoriami świeżymi w Grupie Eurocash - to dwa głośne odejścia, z jakimi musi się teraz mierzyć Grupa Eurocash.

Po kilku intensywnych latach Grzegorz Zych, dyrektor zarządzania kategoriami świeżymi, żegna się z Grupą Eurocash. Był częścią zespołu, który od podstaw budował projekt Fresh. –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:16