03.10.2023 / 11:59
StoryEditor

Żabka zdecydowała się na ogromną inwestycję. To największe tego typu wdrożenie na świecie!

Sieć Żabka wdrożyła w swoich sklepach nowoczesną sieć Cisco SD-WAN (fot. Notabenestudio)
Sieć Żabka wdrożyła w swoich sklepach nowoczesną sieć Cisco SD-WAN, zintegrowaną z systemami biznesowymi firmy. W ten sposób zapewniła ujednolicony dostęp do internetu wszystkim ponad 9,8 tys. placówkom działającym pod jej szyldem. To największe tego typu wdrożenie na świecie na jednej platformie technologicznej.

Placówki Żabki, zlokalizowane na terenie niemal całego kraju, korzystały dotychczas z sieci VPN, która umożliwiała przyłączenie maksymalnie 10 tys. placówek. Ten limit zostałby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:12
StoryEditor
Kaufland wprowadza duże zmiany w markach własnych. Będą teraz bardziej folkowe
Kaufland wprowadza na rynek odświeżoną wersję opakowań swojej marki własnej K-Stąd Takie Dobre!

Popularne produkty K-Stąd Takie Dobre! oferowane przez sklepy Kaufland zostały przeprojektowane. Jakie zmiany wprowadziła sieć supermarketów w swoich sztandarowych produktach?

Kaufland wprowadza na rynek odświeżoną wersję opakowań swojej marki własnej K-Stąd Takie Dobre! Projekt nowych opakowań łączy współczesny design z subtelnymi akcentami folkowymi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 11:04
StoryEditor
Znana sieć sklepów wraca do Polski. Czy druga próba zakończy się sukcesem?
Sklep MiniSo (for. materiały prasowe)

Po kilku latach nieobecności na polskim rynku, MiniSo ponownie stawia na Warszawę jako punkt wyjścia do ekspansji. Poprzednia próba zakończyła się wycofaniem, mimo ambitnych planów. Co się zmieniło i co stoi za powrotem tej międzynarodowej marki?

MiniSo, międzynarodowa sieć sklepów z artykułami codziennego użytku, ponownie wchodzi na polski rynek po nieudanym debiucie sprzed kilku lat. Firma uruchomiła swój pierwszy nowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:28