26.07.2022 / 11:10
StoryEditor

Program lojalnościowy w aplikacji zakupowej to za mało. Trzeba interakcji poza momentem zakupu

Tomasz Woźniak, Future Mind (fot. Future Mind)
Zdaniem ekspertów firmy Future Mind, współczesne aplikacje zakupowe sieci handlowych muszą pozwalać na interakcje z klientem również poza momentem dokonywania transakcji. Tak robi już chociażby Walmart.  

Jak twierdzi Tomasz Woźniak, CEO w firmie Future Mind, aplikacje zakupowe to bardzo dobry kanał dotarcia do konsumenta, ponieważ sieć może skupić komunikację w jednym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 13:43
StoryEditor
Czy zrobotyzowane automaty paczkowe w połączeniu z kasami samoobsługowymi zastąpią sprzedawców w sklepach?
Zrobotyzowana maszyna do odbioru zamówień w sklepie Zara, fot. Youtube

W czasie pandemii ogromną popularność zyskała usługa „Click & Collect”, czyli zakupy online z odbiorem osobistym w punkcie. Obecnie detaliści coraz częściej wykorzystują zrobotyzowane automaty paczkowe, które są w stanie obsłużyć klienta w zaledwie kilka sekund, rewolucjonizując tym samym sposób realizacji zamówień. Czy w najbliższych latach, w połączeniu z kasami samoobsługowymi, zastąpią one prawdziwych sprzedawców?

W czasie pandemii znacznie wzrosła popularność usługi „Click & Collect”. Klienci docenili wygodę i bezpieczeństwo zakupów online w połączeniu z możliwością szybkiego odbioru zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 16:06
StoryEditor
Aplikacja Vitay napędza sprzedaż na stacjach Orlen. Koncern ogłasza sukces wakacyjnej promocji
Na zdj. logo Orlenu na stacji zlokalizowanej przy autostradzie A2

Trwająca przez całe wakacje akcja promocyjna na stacjach Orlen zakończyła się – jak twierdzą przedstawiciele firmy – sukcesem. W sierpniu przyniosła ona najwyższą w historii liczbę 10 mln transakcji z użyciem aplikacji Orlen Vitay.

Na pobranie aplikacji Orlen Vitay w minione wakacje zdecydowały się setki tysięcy nowych użytkowników. Od 28 czerwca do 1 września br. liczba pobrań przekroczyła 665 tys. To jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 16:35