22.06.2023 / 16:16
StoryEditor

Kerfuś ma swój e-sklep sklep z t-shirtami. Carrefour promuje swojego robota

Kerfuś (Carrefour Polska)
Kerfuś jakiś czas temu został gwiazdą internetu, więc sieć postanowiła ten sukces skomercjalizować. Uruchomiła specjalny sklep internetowy, w którym można kupić koszulki z logiem sklepowego asystenta.

Sklep online oferuje nie tylko znane już ze sklepów stacjonarnych wzory koszulek i akcesoriów, ale także zupełnie nowe wzory dostępne wyłącznie online. Można tam znaleźć kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:30
StoryEditor
Grupa CCC poprawia rentowność. Dariusz Miłek zapowiada, że sklepów pod szyldami CCC i HalfPrice będzie intensywnie przybywać
Sieć CCC jest perłą w koronie obuwniczo-odzieżowej grupy, którą zarządza Dariusz Miłek (fot. Shutterstock)

Obuwniczo-odzieżowa Grupa CCC opublikowała ostateczne wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego, czyli miesiące luty-kwiecień 2025. Pokazują one wyższe przychody, zyski oraz poprawę rentowności. Jak poradziły sobie poszczególne szyldy należące do Grupy, czyli CCC, HalfPrice, Eobuwie i Modivo?

W okresie luty-kwiecień 2025 r. Grupa CCC odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (o 25 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego) i poprawę rentowności EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 13:37
StoryEditor
Lidl rozgrzewa się przed jesienną rewolucją. Prawie 9 milionów opakowań w butelkomatach sieci
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

Tylko w maju klienci Lidla oddali prawie 9 mln opakowań, która przekłada się na ponad 200 ton materiałów. To inicjatywa własna sieci, ale już jesienią zbiórka będzie obowiązkowa.

Lidl zamontował automaty do przyjmowania opakowań we wszystkich sklepach w kraju, a jest ich ponad 900. Klienci od kwietnia mogą zwracać w nich opakowania po napojach. W zamian ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:43