09.08.2021 / 09:45
StoryEditor

Rossmann szuka oszczędności i ogranicza zużycie prądu oraz ciepła w sklepach

Rossmann będzie inwestował w swoich sklepach system BMS (fot. mat. prasowe)
Sieć Rossmann stopniowo wprowadza do swoich placówek system BMS, który integruje działanie istniejących w budynku instalacji oświetleniowych, grzewczych, klimatyzacyjnych oraz alarmowych, a tym samym ułatwia zarządzanie nimi oraz ich monitorowanie.

– Automatyka budynkowa (system BMS) to system zarządzający pracą urządzeń odpowiedzialnych za klimatyzację, wentylację i ogrzewanie. Dzięki stworzonemu algorytmowi pracy, zamont...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 15:01
StoryEditor
Czy import z Ukrainy i Mercosur wpłynie na ceny żywności? Branża ostrzega przed utratą konkurencyjności i destabilizacją rynku
Polski drób w ogniu wyzwań: import, choroby, eksport i przyszłość sektora (fot. Shutterstock)

Polska branża drobiarska znajduje się dziś w punkcie zwrotnym. Z jednej strony notuje sukcesy eksportowe i stara się wypromować unikalne produkty, z drugiej – mierzy się z narastającą presją importową, chorobami drobiu i rozczarowaniem działaniami Unii Europejskiej. Czy sektor zdoła utrzymać swoją pozycję na europejskim i światowym rynku?

Polski sektor drobiarski nie ustaje w sprzeciwie wobec umowy handlowej z krajami Mercosur. Podczas spotkania organizacji branżowych w Krajowej Izbie Gospodarczej wyrażono j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 15:46
StoryEditor
Specjał zdobywa szczyty Tatr. Sieć Nasz Sklep otwiera 6000. sklep i pokazuje, że potrafi robić gastronomię
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep otworzyła swój 6000. sklep w Białce Tatrzańskiej, u podnóża Tatr.

28 czerwca 2025 roku w Białce Tatrzańskiej, u podnóża Tatr, ruszył 6000. Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, rozwijanej przez rzeszowską Grupę Specjał. Placówka mieści się przy ul. Grapa 29A, w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu hotelowego oraz głównej drogi prowadzącej do lokalnych atrakcji turystycznych, w tym szlaków górskich i wyciągów narciarskich.

Właścicielką nowo otwartego sklepu pod szyldem Nasz Sklep jest pani Anna Sowa, która we współpracy z operatorem stworzyła miejsce świetnie dopasowane zarówno do potrzeb mieszkań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 01:46