10.09.2024 / 13:05
StoryEditor

Wojciech Ozimek, współzałożyciel One2tribe: AI zmienia sposób działania sieci handlowych

Wojciech Ozimek, współzałożyciel i wiceprezes One2tribe (fot. mat. pras.)

Co AI ma do zaoferowania branży FMCG? – Nie chodzi tylko o oszczędności, ale o szybkie wykorzystywanie rynkowych szans – wskazuje w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Ozimek, współzałożyciel i wiceprezes One2tribe, opowiadając o tym jak wykorzystanie sztucznej inteligencji usprawnia pracę w sklepach.

One2tribe pracuje nad rozwiązaniami, które przy pomocy modeli AI mają wspierać pracowników sklepów w codziennej pracy. Jakie problemy ma rozwiązywać sztuczna intelig...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:34
StoryEditor
Wdrożenie dyrektywy o wylesianiu wstrzymane! Parlament UE zaskoczył biznes: odroczenie i duże uproszczenia

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Komisji Europejskiej, Parlament Europejski na sesji plenarnej 26 listopada 2025 r. przegłosował pakiet zmian do rozporządzenia UE 2023/1115, znanego jako EUDR, dotyczącego przeciwdziałania wylesianiu EUDR. Wynik był jednoznaczny: 402 głosy za, 250 przeciw, 8 wstrzymujących się. To głosowanie oznacza kolejne roczne odroczenie obowiązków oraz znaczące uproszczenia dla przedsiębiorców. To pewne zaskoczenia dla sieci handlowych oraz producentów FMCG.

Parlament zdecydował się przesunąć daty obowiązywania przepisów – duże i średnie firmy dostaną czas do 30 grudnia 2026, a mikro i małe przedsiębiorstwa do 30 czerwca 2027. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:57
StoryEditor
Walmart otwiera pierwszy sklep pod własnym szyldem na nowym kontynencie
Na zdj. sklep sieci Walmart (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

Największa sieć handlowa na świecie, amerykański Walmart, uruchomiła pierwszy sklep pod własnym logo na kontynencie afrykańskim. Gigant branży retail otworzył tę placówkę w Republice Południowej Afryki.

"Otwarcie pierwszego sklepu Walmart w Republice Południowej Afryki to znacznie więcej niż kamień milowy w biznesie - to zobowiązanie do pomagania klientom w oszczędzaniu pieni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 06:47