29.06.2020 / 13:42
StoryEditor

Aldi uruchamia platformę internetową do komunikacji z pracownikami

(mat. prasowe)
Sieć sklepów Aldi wzmacnia komunikację z pracownikami i podejmuje kolejne działania budujące wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. W tym celu Aldi uruchomiło specjalną platformę - praca.aldi.pl, na której znajdują się, m.in. najważniejsze informacje na temat pracy w sieci, wyszukiwarka ofert, interaktywne formularze aplikacyjne czy blog. Strona skierowana jest zarówno do osób poszukujących pracy, jak i do obecnych pracowników.

Aldi w Polsce jest częścią międzynarodowej Grupy Przedsiębiorstw Aldi Nord, która zatrudnia obecnie 60 000 pracowników w Europie. W Polsce liczba pracowników Aldi wynosi niemal ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 21:04
StoryEditor
Zalando zaprzyjaźnia się z robotem Richardem. Sojusz platformy i Nomagic

Zalando wdraża rozwiązania robotyczne w swoich centrach realizacji zamówień. Firma była zadowolona z pilotażu rozwiązania Nomagic i zdecydowała o wdrożeniu go w kolejnych lokalizacjach.

Roboty o nazwie Richard podnoszą pojedyncze przedmioty, skanują oraz wykonują indukcję do automatycznych sorterów kieszeniowych (pocket sorters). Po zakończonych testach (śred...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 19:32
StoryEditor
Żabka zaskakuje analityków. Przychody i zyski sieci convenience powyżej prognoz
Na koniec trzeciego kwartau br. Żabka miała 12 099 sklepów ponad 10 proc. więcej niż na koniec trzeciego kwartału 2024 r. (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka podała wybrane wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz dziewięć miesięcy roku. Okazuje, że właściciel największej sieci convenience w kraju zanotował przychody i zyski powyżej tego, co zakładały prognozy analityków. Tylko sprzedaż LfL delikatnie rozczarowała.

Trzeci kwartał tego roku przyniósł Grupie Żabka 7,44 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 13,1 proc. w stosunku do trzeciego kwartału roku wcześniej (ok. 6,58 mld zł). W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 18:23