06.12.2019 / 11:16
StoryEditor

Ikea wprowadza miesięczny, pełnopłatny urlop ojcowski

Ikea (fot. mat. prasowe Ikea)
Ikea uważa, że każdy rodzic powinien mieć równą szansę spędzenia z dzieckiem najważniejszych chwil życia. Zdaniem sieci, zmiana podejścia do urlopów rodzicielskich jest niezbędna, aby zapewnić jednakowe możliwości i pozytywne zmiany w społeczeństwie. W przyszłości może skutkować to zrównoważonym podejściem do pełnienia ról opiekuńczych w rodzinie. Ikea chce to umożliwić i jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadza dodatkowy miesiąc w pełni płatnego urlopu ojcowskiego.

Urlop dla ojców zostanie wprowadzony w Ikea od 1 stycznia 2020 roku i obejmie dzieci urodzone po tej dacie. Każdy tata będzie miał do dyspozycji dodatkowe 4 tygodnie peł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 10:24
StoryEditor
Lidl gotowy na system kaucyjny. Uruchomił już butelkomaty we wszystkich sklepach
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

W październiku 2025 r. rusza system kaucyjny, który ma na celu zwiększenie poziomu zbiórki i recyklingu butelek oraz puszek. Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju zamontowała butelkomaty we wszystkich – ponad 950 – sklepach. Rozpoczyna też kampanię edukacyjną na temat zasad zbiórki.

Już w 2022 r. firma ruszyła z pierwszymi testami własnego systemu odbioru butelek plastikowych PET, a następnie w lutym bieżącego roku rozszerzyła go o zbiórkę puszek. Od kwietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Handel europejski ma za sobą wymagający rok. Jak sieci spożywcze radziły sobie na polskim rynku? [RAPORT McKINSEY]

Europejski handel spożywczy ma za sobą trudny rok. Według danych z raportu "State of Grocery Retail 2025: Europe", opracowanego przez McKinsey & Company, w 2024 r. sprzedaż artykułów spożywczych wzrosła po raz pierwszy od 2020 r. w ujęciu realnym – skorygowanym o inflację. Był to jednak wzrost symboliczny. Na tle średniej europejskiej w Polsce sieci handlowe wypadają całkiem nieźle.

Jak wynika z raportu „State of Grocery Retail 2025: Europe” firmy McKinsey & Company, wzrost sprzedaży sieci spożywczych wyniósł w 2024 r. 2,4 proc., czyli nieco powyżej sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:51