25.04.2025 / 16:37
StoryEditor

Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? Sprawdziliśmy ofertę dla studentów

Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? (fot. materiały własne)

Biedronka po raz kolejny wystartowała z programem "Owocne wakacje", który ma przyciągnąć młodych ludzi do pracy latem. Na chętnych czekają sklepy i biura w całej Polsce oraz uproszczony proces rekrutacji. Czy to się naprawdę opłaca?

Letnia edycja programu "Owocne wakacje" to propozycja dla studentów i absolwentów, którzy chcą połączyć wakacyjny czas z rozwojem zawodowym. Biedronka otwiera przed nimi drzwi do pracy nie w sklepie, lecz w strukturach biurowych – w Warszawie oraz w biurach regionalnych w takich miastach jak Koszalin, Gdańsk, Wyszków, Poznań, Ruda Śląska czy Stawiguda.

Sieć liczy na osoby proaktywne, komunikatywne, z umiejętnością pracy w zespole i zdolnościami analitycznymi. Kluczowa jest dyspozycyjność w okresie letnim. Plusem jest uproszczona rekrutacja, ponieważ aplikować można bez konieczności przesyłania CV.

Czytaj także: Handel rusza na wakacje. Dino szuka pracowników do sklepów w kurortach. Zapewnia nawet zakwaterowanie

Ile można zarobić w Biedronce?

Biedronka oferuje umowę zlecenie z wynagrodzeniem od 5280 do 6072 zł brutto miesięcznie, w zależności od liczby przepracowanych godzin. Osoby poniżej 26. roku życia, które mają status studenta, mogą liczyć na stawki brutto równe netto – co oznacza nawet 28,10 zł za godzinę. Zgodnie z informacjami z "Faktu", w zależności od działu, praktykanci będą pracować 30–40 godzin tygodniowo, przy czym w biurze głównym bliżej górnej granicy. Możliwa jest też krótka przerwa wakacyjna.

Biedronka podkreśla, że najlepsi uczestnicy programu mają możliwość kontynuowania współpracy po zakończeniu praktyk. Warunkiem jest odpowiednia dyspozycyjność i zaangażowanie kandydata.

Wakacyjna delegacja Biedronki

Sieć ma też ofertę dla tych, którzy wolą pracować w sklepach, zwłaszcza w miejscowościach turystycznych. Dla zatrudnionych pracowników istnieje opcja wakacyjnej delegacji, w ramach której Biedronka zapewnia:

  • dodatek delegacyjny do pensji,
  • nocleg lub wyżywienie,
  • możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji.
03.10.2025 / 17:26
StoryEditor
To koniec Makro w 4 miastach. Hale świecą pustkami. "Żal, pustka i smutek"
To koniec Makro w 4 miastach. Hale świecą pustkami. ”Żal, pustka i smutek” (fot. Makro + NSZZ Solidarność w Makro Polska)

Przełom września i października to dramtyczny czas dla ok. 400 pracowników hal Makro oraz klientów tych hurtowni. Sieć zakończyła sprzedaż w czterech miastach. Co teraz z właścicielami sklepów i restauracji, którzy zaopatrywali się w tych miejscach?

W artykule przeczytasz:

  • Makro zamknęło cztery hale: w Rybniku, Słupsku, Toruniu i Zabrzu
  • Dlaczego Makro zamyka część swoich hurtowni?

  • Co dalej z klientami Mak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:32
StoryEditor
Jakub Nowak i Grupa JNT biorą się za budowę globalnego dystrybutora i producenta alkoholi
Jakub Nowak, prezes zarządu JMT

Polska JNT Group zrealizowała strategiczne przejęcie w Hiszpanii, podpisując umowę nabycia jednej z najstarszych winnic produkujących cavę – Marques de Monistrol. Transakcja ta stanowi ważny etap w rozwoju firmy, otwierając jej dostęp do nowych rynków i zwiększając możliwości eksportowe. Czy ten ruch przybliży JNT do realizacji ambitnego celu obecności na 50 rynkach świata?

Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group, poinformował o podpisaniu w Madrycie umowy zakupu historycznej winnicy Marques de Monistrol, działającej w regionie Sant Sadurní d‘Anoia. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:08