10.08.2018 / 12:07
StoryEditor

Ile płaci się w Trójmieście?

(fot. mat. prasowe)
Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, mediana wynagrodzeń całkowitych brutto w 2017 roku dla trzech miast wyniosła 4 497 PLN brutto. Dla porównania mediana dla Polski wyniosła 4 157 PLN brutto, z kolei dla Warszawy 5 645 PLN brutto.

Jak wynika z raportu, w 2017 roku w Trójmieście najwięcej zarabiali pracownicy zatrudnieni w branży technologii informatycznych (IT), przemysłu ciężkiego i bankowości. Mediany i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 14:48
StoryEditor
Najemcy w najmniejszych centrach osiągnęli w lipcu najlepsze wyniki. Które kategorie sklepów miały się najlepiej?
Handel skoncentrowany w centrach handlowych lepiej reaguje na zmiany popytu wynikające np. z inflacji czy sezonowości / fot. Wiadomościhandlowe.pl

Prawie o 4 proc. wyższe obroty rok do roku mieli najemcy, prowadzący działalność w centrach handlowych w lipcu. Wzrosty odnotowały wszystkie kategorie obiektów handlowych, ale nalepsze wyniki miały centra najmniejsze – podaje PRCH.

Polska Rada Centrów Handlowych podała dane za lipiec, z których wynika, że najwyższe wyniki odnotowały centra 5-20 tys. mkw. GLA. Tam obroty najemców urosły o 8 proc..

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 11:14
StoryEditor
Młodsi do Żabki, starsi do Biedronki, czyli jak wiek przekłada się na sklepy, do których chodzą konsumenci
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)

Żabka to sklep dla najmłodszych konsumentów, Dino dla emerytów – wynika z analizy firmy OC&C, która znalazła się w prospekcie emisyjnym Grupy Żabka. Giełdowy debiutant to także sklep dla klienteli wielkomiejskiej.

Dane pokazują, że za 19 proc. klientów Żabki odpowiadają osoby w wieku 18-24 lata. Największy odsetek to ci w wieku 25-34 lata, którzy odpowiadają za 36 proc. ogółu klientów w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:57