15.10.2025 / 11:05
StoryEditor

Jak wyglądają wynagrodzenia w sektorze FMCG i dystrybucji? [RAPORT]

Jak wyglądają wynagrodzenia w sektorze FMCG i dystrybucji? (fot. Shutterstock)

Sektor FMCG i branża dystrybucji w Polsce w 2025 roku cechują się wyraźnym zróżnicowaniem płac, które odzwierciedla rosnący popyt na specjalistów oraz presję kosztową w przedsiębiorstwach. Dynamika wynagrodzeń w tych obszarach pokazuje zarówno wzrosty, jak i utrzymującą się ostrożność w planowaniu płac.

Z raportu "Raport wynagrodzeń w sektorze przemysłowym - edycja 2025" przygotowanego przez firmę Grafton Recruitment wynika, że firmy z sektora FMCG odnotowały w 2025 roku wzro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 16:08
StoryEditor
Burger z Żabki czy ugotowany posiłek w domu? Tak Polacy jedzą obiady [RAPORT]
Szymon Krysztofiak, franczyzobiorca sklepu Żabka w Gdańsku i sklepu sezonowego we Władysławowie nad morzem (zdjęcie ilustracyjne; fot. Żabka Polska)

Polacy wciąż najchętniej sięgają po posiłki przygotowane samodzielnie, choć coraz częściej wybierają pizzę, gotowe dania czy szybkie przekąski „w biegu”. Granice między domowym gotowaniem, gastronomią restauracyjną a ofertą sklepową stopniowo się zacierają, a na nasze wybory żywieniowe coraz mocniej wpływa wiek. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu PMR Market Experts by Hume’s „Co na obiad? Wybory konsumentów i percepcja formatów gastronomicznych w Polsce”.

Domowe smaki kontra gotowe posiłki

Mimo rosnącego tempa życia i coraz bogatszej oferty gastronomicznej Polacy nadal najbardziej ufają kuchni domowej. To właśnie domowy obiad p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 11:47
StoryEditor
Dino wchodzi do jednego z największych polskich miast. Gdzie otworzy pierwszy sklep?
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Shutterstock)

Dino niebawem otworzy pierwszy sklep nie tylko w Warszawie, ale także w innym mieście spośród tych o największej liczbie mieszkańców. Choć firma oficjalnie jeszcze tego nie potwierdziła, to lokalne media poznały już lokalizację planowanej placówki.

Miastem, o którym mowa, jest Lublin. Jak podają m.in. serwisy Lublin.eska.pl i Spotted Lublin, pierwszy sklep notowanej na warszawskiej giełdzie sieci handlowej otwarty ma zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 01:26