18.12.2023 / 15:08
StoryEditor

Lidl zapłaci pracownikom sklepów w 2024 roku nawet 6 tys. zł brutto miesięcznie. Ile przeznaczy na podwyżki?

Pracownicy sklepu sieci Lidl (Shutterstock)
W 2024 roku Lidl Polska przeznaczy na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy ponad 240 mln złotych. Pensja początkującego pracownika sklepu wyniesie od 4550 zł brutto, ale ci z największym stażem mogą liczyć na 6 tys. zł brutto na podstawowych stanowiskach.

Lidl Polska zamierza zatrudnić w przyszłym roku dodatkowo ponad 600 osób w sklepach, magazynach oraz centrali sieci. Zespół firmy liczy prawie 27 tys. osób, i to właśnie na podw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 13:42
StoryEditor
Właściciel Pepco może zamknąć nawet 200 nierentownych sklepów i zlikwidować tysiące miejsc pracy

Decydują się losy jednej z sieci należących do Grupy Pepco. Aktualnie prowadzi ona ponad 800 sklepów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników. Media donoszą jednak, że duża część z tych placówek, może zostać zamknięta, a to pociągnie za sobą redukcję zatrudnienia.

22 maja Grupa Pepco, właściciel sieci dyskontów Pepco, Dealz oraz Poundlad ma podać wyniki finansowe za pierwsze półrocze swojego roku finansowego. Media spekulują, że tego dnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 12:18
StoryEditor
Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków?
Sprzedaż kosmetyków osiągnęła w 2024 r. rekordową wartość 35 mld zł (fot. Shutterstock)

Polski rynek kosmetyczny w 2024 roku osiągnął rekordową wartość 35 mld zł. Oznacza to wzrost o ponad 6 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Które kanały mają największe udziały w sprzedaży kosmetyków i będą rozwijać się najbardziej dynamicznie?

Po kosmetyki Polacy nadal najczęściej chodzą do sklepów stacjonarnych, ale internet zaczyna coraz mocniej deptać im po piętach.

Gdzie Polacy najczęściej kupują kosmetyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 14:11