07.02.2018 / 14:07
StoryEditor

Polacy nie lubią dalekich podróży do pracy

Pracownik magazynu (fot. Pixabay CC0)
Blisko połowa Polaków chce dojeżdżać do pracy nie dalej niż 15 km, z kolei, co trzeci twierdzi, że mógłby przemieścić się od 15 do 50 km – wynika z danych Kantar Millward Brown dla Work Service. Jednocześnie tylko 15 proc. firm zachęca pracowników do podjęcia zatrudnienia poza miejscem zamieszkania. To, zdaniem ekspertów pokazuje, że wciąż w Polsce zarówno kandydaci, jak i pracodawcy nie są zwolennikami wewnętrznych migracji.

Bezrobocie jest rekordowo niskie, ale to nie oznacza, że w całym kraju sytuacja jest równie dobra. W województwach warmińsko-mazurskim oraz kujawsko-pomorskim odsetek osó bez pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 09:29
StoryEditor
Znana sieć sklepów padła ofiarą cyberataku. Zakupy online zablokowane
Cyberatak na sieć sklepów Marks & Spencer. Zakupy online zablokowane (fot. Canva + Mark & Spancer)

Znana sieć sklepów została zaatakowana przez hakerów. Kliencie nie mogą zamówić produktów ani przez stronę internetową, ani przez aplikację. Jak sprzedawca radzi sobie z cyberatakiem?

Z artykułu dowiesz się:

  • Cyberatak na sklep Marks & Spencer
  • Przez cyberatak została zablokowana możliwość zakupów online
  • Ofiarą cyberataku padły także Auchan, New Balance i Ochnik
  • GK Specjał nie dała się hakerom

Cyberatak na sklep Marks & Spencer

Duża sieć sklepów – Marks & Spencer (M&S) – padła ofiarą ataku cybernetycznego. M&S to globalna sieć detaliczna z Wielkiej Brytanii, która sprzedaje produkty spożywcze, odzież i artykuły gospodarstwa domowego. Klienci sieci handlowej mieli zacząć zgłaszać problemy ze składaniem zamówień już w weekend Wielkanocny. Natomiast 23 kwietnia Mark & Spancer potwierdził, że doszło do cyberataku.

– Obecnie nie przetwarzamy płatności zbliżeniowych, wstrzymaliśmy odbiór zamówień Click & Collect w sklepach,

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 11:25
StoryEditor
Właściciel Biedronki patrzy na Niemcy. Pingo Doce, Biedronka, Hebe, z jakim biznesem Jeronimo Martins może wejść do królestwa Lidla?
Biedronka w Warszawie

Grupa Jeronimo Martins rozwija swoje sieci handlowe na kilku rynkach świata. Największą część przychodów grupy generuje działająca w Polsce i na Słowacji Biedronka, na krajowym rynku działają także drogerie Hebe, które w ostatnim czasie pojawiły się na Słowacji i w Czechach. W Portugalii firma rozwija sieć supermarketów Pingo Doce i hurtownie Recheio, a w Kolumbii sklepy Ara. Firma rozwija także innych konceptów handlowych i produkcyjnych. Firma systematycznie wchodzi na nowe rynki, teraz jedn z szyldów chciałby podbić nie tylko Europę Centralną i Wschodnią, ale także Zachodnią w tym rynek niemiecki.

W kontekście trudniej sytuacji rynkowej drogerie Hebe chwalą się świetnymi wynikami w Polsce. Marka rozpoczęła się ekspansja na Europę Środkowo-Wschodnią, a w następnych latach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:12