02.11.2023 / 10:07
StoryEditor

Przepracować menopauzę. Handel nie dostrzega problemu kobiet 50+, choć branża jest skrajnie sfeminizowana

W Polsce brakuje patrzenia na menopauzę jako na czynnik mający wpływ na gospodarkę (fot. Shutterstock)
Zmiany demograficzne powodują, że na rynku pracy jest i będzie coraz więcej osób starszych, w tym kobiet po 50. roku życia. Te ostatnie do aktywności zawodowej często zniechęcają objawy towarzyszące przekwitaniu. Najwyższy czas, by zacząć tworzyć w firmach kulturę przyjazną kobietom w okresie menopauzy.

Polskie społeczeństwo, podobnie jak społeczeństwa wielu innych krajów Unii Europejskiej, robi się coraz starsze. Według danych Eurostatu w 2022 r. mediana wieku mieszkańców nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 18:16
StoryEditor
Jan Słowik, członek zarządu Lidl Polska: Opłaca się inwestować w produkty certyfikowane [WIDEO]
Jan Słowik, członek zarządu ds. sprzedaży w Lidl Polska podczas kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomości Handlowe)

Moda na produkty certyfikowane zmienia się w czasie – stwierdził Jan Słowik podczas kongresu Retail Trends 2024. Członek zarządu ds. sprzedaży w Lidl Polska wskazał, że obecnie największym wzięciem wśród konsumentów cieszą się artykuły z certyfikatami typu Fire Trade.

– W produkty certyfikowane warto inwestować z dwóch powodów. Po pierwsze ta certyfikacja ma jakiś cel, po drugie są to produkty dobre jakościowo, często wytwarzane lokalnie, ręc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 12:22
StoryEditor
Czy konsumenci chcą się zdrowo odżywiać? Eksperci mają wątpliwości
Dział zdrowej żywności (fot. materiały prasowe Rossmann)

Producenci żywności robią wszystko żeby przełamać impas konsumpcji. Wprowadzają na rynek nowe produkty, które mają być dostosowane do oczekiwań klientów i wpisywać się w nowe trendy. Eksperci EIT Food mają inne zdanie na ten temat.

Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes zarządu Grupy Olewnik, w ostatnio publikowanym przez nas artykule mówiła, że konsument jest znudzony dotychczasową ofertą i szuka nowych, inn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 23:47