24.10.2017 / 13:15
StoryEditor

Różnica między zarobkami kobiet i mężczyzn w Polsce jedna z najniższych w Europie

ekspedientka (fot. Pixabay CC0)
Główny Urząd Statystyczny i Eurostat zaprezentowały dane, pokazujące różnice między kobietami i mężczyznami w Europie. Wynika z nich chociażby to, że w przypadku Polski różnica w zarobkach między przedstawicielami obu płci jest sporo mniejsza niż w całej Unii Europejskiej.

O sprawie napisał superbiz.se.pl. Z danych wynika, że panie zarabiają średnio o 7,7 proc. gorzej niż panowie. W przypadku całej wspólnoty średnia jest wyższa i wynosi 16,3 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:29
StoryEditor
Biedronka otwiera sklep dla studentów. Gdzie go można znaleźć?
Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) będzie 175. placówką tej sieci w stolicy.

Biedronka uruchomi sklep na warszawskim Ursynowie w sąsiedztwie kampusu SGGW. Sieć chce ściągnąć do swoich sklepów nie tylko okolicznych mieszkańców, ale także studentów.

Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie SGGW będzie 175. placówką sieci w stolicy. Warto dodać, że w Warszawie działa również osiem punktów BIEK, które umoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Lidl startuje z nową usługą. Sieć uruchamia ją w 1000 sklepach jednocześnie
Lidl uruchamia usługę click & collect łączącą sprzedaż online ze sprzedażą offline (fot. Shutterstock)

Lidl coraz odważniej inwestuje w e-commerce i stawia na handel artykułami przemysłowymi. Dowodzi tego usługa click & collect, uruchomiona przez niemiecką sieć na jednym z rynków, dzięki której ma też podskoczyć sprzedaż w placówkach stacjonarnych. Jak Lidl chce ją podkręcić?

Już niebawem klienci Lidla na jednym z rynków będą mogli odbierać artykuły przemysłowe zamówione w sklepie internetowym Lidl w specjalnych skrytkach zainstalowanych w stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:45