29.03.2018 / 08:16
StoryEditor

Samozatrudnione osoby w sklepach mogą zostać uznane za pracowników

Sklep Żabka w Łodzi, ul. Rojna, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Stała współpraca z jedną firmę i działalność w miejscu i godzinach narzuconych przez zleceniodawcę to przesłanki do uznania samozatrudnionego za pracownika firmy. To wynik wyroku sądu w sprawie osoby samozatrudnionej w sieci Żabka - pisze Rzeczpospolita.

Taka interpretacja rodzi poważne problemy dla sieci handlowych. Uznanie współpracownika za etatowego pracownika oznacza konieczność zapłaty składek do 5 lat wstecz. Ponadto niez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 13:21
StoryEditor
W galeriach handlowych wciąż bez szału. Klienci chodzą do nich rzadziej niż rok temu
Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research wynika, że w I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. (fot. Shutterstock)
W I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. Częstotliwość wizyt także spadła – o ponad 4 proc. Liczba osób odwiedzających obiekty tego typu zmniejszyła się o niecałe 1 proc. Szczególnie niechętni robieniom zakupów w takich placówkach okazali się mieszkańcy Śląska i Pomorza.

Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research, bazującego na obserwacji zachowań 450 tys. klientów w ponad 710 galeriach i centrach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 12:12
StoryEditor
Żabka szuka partnerów biznesowych w Niemczech. Sieć "bada możliwości" na tym rynku
Na zdj. sklep autonomiczny Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Żabka szuka specjalisty ds. rozwoju biznesu, które będzie odpowiedzialny za "aktywne poszukiwanie sposobów dotarcia" do potencjalnych partnerów biznesowych w Niemczech. Z opublikowanego zakresu obowiązków takiego pracownika dowiadujemy się, że specjalista będzie pracować w zespole dedykowanym dla sieci sklepów autonomicznych Żabka Nano. To kolejny już sygnał, że Żabka zainteresowana jest rynkiem niemieckim i bada możliwości rozwoju na tym rynku.

W Niemczech działają obecnie dwa sklepy autonomiczne Żabka Nano. Zostały one ulokowane w fabryce elektrycznych samochodów Tesli k. Berlina. Prestiżowa współpraca z firmą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2024 06:55