28.08.2020 / 11:45
StoryEditor

W sieciach handlowych zwolnienia grupowe, a e-commerce szuka pracowników

Zdaniem ekspertów jesienią wzrośnie liczba osób szukających pracy (fot. adobe stock)
Zwolnienia grupowe mogą pobić w tym roku rekord dekady po planowanych na jesień cięciach zatrudnienia. Jednocześnie część branż, z e-commerce na czele, szuka pracowników – podaje "Rzeczpospolita".

W ostatnich tygodniach o planach redukcji etatów poinformowały m.in. sieci Auchan, Carrefour, Hebe czy Tesco.

Według „Rzeczpospolitej” nie da się więc uniknąć znacznego wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.11.2023 / 12:00
StoryEditor
Aldi otworzy w Polsce jeszcze ponad 1000 sklepów i rozwinie nowy format! Sieć zdradza plany na... 15 lat
Wojciech Łubieński, prezes Aldi Polska (fot. mat. prasowe)
Aldi zdradza plany rozwoju w Polsce na najbliższych... 15 lat! Dyskontowa sieć zamierza w tym czasie uruchomić w naszym kraju ponad 1 tys. sklepów, które będą obsługiwane przez sześć centrów dystrybucyjnych. Co jeszcze planuje Aldi?

Obecnie Aldi ma w Polsce niespełna 300 dyskontów. Jeśli zatem zrealizuje śmiałe plany, to przed końcem przyszłej dekady zarządzać będzie na naszym rynku siecią co najmniej 1,3 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.11.2023 / 14:15
StoryEditor
Sieci handlowe pompują dziesiątki milionów złotych w reklamę telewizyjną. Lidl, Media Expert i Rossmann rekordzistami [TABELA]
<p>Lidl (fot. Shutterstock)</p>

Wydatki firm na reklamę telewizyjną w październiku 2023 roku (Nielsen Media)

fot. Dane Nielsen Media
<p>Lidl (fot. Shutterstock)</p>
Lidl, Media Expert i Rossmann to trzech detalistów, którzy przeznaczyli najwięcej pieniędzy na reklamę telewizyjną – wynika z danych Nielsen Media. Wszyscy znaleźli się poza pierwszą piątką największych reklamodawców, wśród których królują marki farmaceutyczne i spożywcze.

Listę 20 największych reklamodawców telewizyjnych w październiku 2023 roku otwiera Aflofarm, który - zgodnie z danymi cennikowymi – przeznaczył na ten cel prawie 142 mln zł, o 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:21