28.08.2020 / 11:45
StoryEditor

W sieciach handlowych zwolnienia grupowe, a e-commerce szuka pracowników

Zdaniem ekspertów jesienią wzrośnie liczba osób szukających pracy (fot. adobe stock)
Zwolnienia grupowe mogą pobić w tym roku rekord dekady po planowanych na jesień cięciach zatrudnienia. Jednocześnie część branż, z e-commerce na czele, szuka pracowników – podaje "Rzeczpospolita".

W ostatnich tygodniach o planach redukcji etatów poinformowały m.in. sieci Auchan, Carrefour, Hebe czy Tesco.

Według „Rzeczpospolitej” nie da się więc uniknąć znacznego wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 08:16
StoryEditor
Przebodźcowani klienci twierdzą, że mają dosyć wojny cenowej. Wielu nie potrafi wskazać plusów rywalizacji cenowej między sieciami... [BADANIE]
Postawy Polaków wobec wojny cenowej zmieniają się (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Przeciwnicy tzw. wojny cenowej w handlu FMCG twierdzą, że tego typu działania "wprowadzają chaos" w ofertach dyskontów. Inni uważają, że komunikaty reklamowe sieci na temat niskich cen często mijają się z prawdą. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszego badania postaw konsumenckich?

Z najnowszego raportu opartego na badaniu przeprowadzonym przez UCE Research i Hybrid Europe wśród ponad 5,4 tys. klientów dyskontów wynika, że opinie na temat tzw. wojny ceno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 08:30
StoryEditor
Biedronka uważa, że rok 2025 "będzie równie wymagający jak poprzedni". Co będzie głównym wyzwaniem dla dyskontowej sieci?
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

"Pomimo ustanowienia rekordowego wyniku, uzyskanego po wielu latach wyników przekraczających średnią rynkową, nasze zespoły pracowały nieustannie osiągając zarówno wzrost wolumenu sprzedaży, jak i zwiększenia udziałów w rynku" - wskazuje Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podsumowując rok 2024 w dyskontowej sieci. Wskazuje też kluczowe wyzwania dla Biedronki na rok obecny.

Według Luisa Araujo, "w 2025 roku głównym wyzwaniem jest działanie w warunkach niskiej inflacji żywności i ostrożności konsumentów". "Będziemy konsekwentnie utrzymywać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 00:55