19.08.2024 / 08:27
StoryEditor

Więcej ofert pracy w handlu. Firmy poszukują kasjerów i magazynierów

Ofert pracy w handlu jest więcej niż przed rokiem (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W lipcu br. po raz pierwszy od kwietnia 2023 r. liczba opublikowanych ogłoszeń o pracę była wyższa w ujęciu rocznym - wynika z danych Grant Thornton. Zauważalnie wzrosła liczba ofert dotyczących stanowisk magazyniera oraz kasjera/sprzedawcy, a mniejszy wzrost można było zaobserwować również w przypadku specjalistów ds. e-commerce.

Według Grant Thornton w lipcu 2024 r. opublikowanych ogłoszeń o pracę na stanowisku kasjer/sprzedawca było 9555. Oznacza to wzrost o ok. 6 proc. względem tego samego miesi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 18:19
StoryEditor
Mars jest jednak zielony. Słodyczowy gigant realizuje potężne inwestycje w 10 swoich fabrykach
Linia produkcyjna z fabryki gum Orbit

Wszystkie dziesięć fabryk Mars Snacking w Europie są obecnie zasilane energią odnawialną. W sumie kosztowało to firmę ok. 1,5 mld euro.

Mars certyfikuje wykorzystywaną energię

W 2016 roku firma zainwestowała też w swoją pierwszą europejską farmę wiatrową, a w ciągu ostatniej dekady przekształciła wszystkie za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 13:49
StoryEditor
Karty prepaid zachęcają konsumentów do zwiększania zakupów. Korzystają na tym detaliści i sektor HoReCa [RAPORT]
W ubiegłym roku w niektórych krajach limit dla płatności zbliżeniowych został podniesiony nawet o 50 proc.

Konsumenci z kartami przedpłaconymi kupują częściej, więcej i chętniej testują nowości – to najnowsze dane z badania IRCenter na zlecenie Pluxee Polska. Aż 78 proc. posiadaczy kart aktywnie poluje na promocje, a ponad połowa (53 proc.) wydaje więcej niż otrzymała od pracodawcy. Co istotne dla sklepów i lokali gastronomicznych, pod wpływem promocji 48 proc. robi zakupy "na zapas", 37 proc. zwiększa konsumpcję, a 35 proc. sięga po nowe marki. To przekłada się na wyższe obroty i dodatkowy strumień przychodów, a dla branży – na mocne narzędzie do stymulowania lojalności klientów i sprzedaży.

Najważniejsze dane z raportu "Prepaid nowym premium"

  • 53 proc. ogółu pracowników przekracza budżet dostępny na karcie przedpłaconej i dokłada różnicę z własnych środków....
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 16:08