19.04.2023 / 12:30
StoryEditor

Zalando wdraża ChatGPT. Zobacz, w jaki sposób platforma zakupowa wykorzysta sztuczną inteligencję, by zwiększyć sprzedaż

Zalando wdroży ChatGPT w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej (fot. materiały prasowe )
Zalando zapowiedziało, że wkrótce wprowadzi "osobistego asystenta mody", który będzie wykorzystywał ChatGPT rozwijany przez OpenAI. Nowość ma się pojawić zarówno w aplikacji mobilnej Zalando, jak i na stronie internetowej platformy.

Zalando to jedna z pierwszych firm z branży handlowej, które ogłosiły zamiar wdrożenia rozwiązań opartych o ChatGPT w sposób widoczny dla klienta. Platforma chwali się, że "wyko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 12:04
StoryEditor
Właściciel marki Ludwik inwestuje w ekspansję. Czy uda mu się podbić Azję?
Sklep firmowy Grupy Inco (fot. mat. pras.)

Grupa Inco, właściciel znanego płynu do naczyń Ludwik, przedstawiła skorygowaną strategię rozwoju na lata 2024–2028. Plan zakłada zwiększenie nakładów inwestycyjnych oraz dalszą ekspansję na rynki zagraniczne. Jednym z kluczowych kierunków rozwoju ma być także segment nawozów organicznych. Co dokładnie kryje się za nowymi decyzjami zarządu spółki?

Zgodnie z nową strategią Grupy Inco, wartość inwestycji w latach 2024–2028 ma wynieść 250 mln zł, czyli o 20 proc. więcej niż pierwotnie planowano. Środki te zostaną przeznaczon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 14:11
StoryEditor
H&M zamyka kultowy sklep przy Marszałkowskiej w Warszawie! Firma zrobi to z pompą
H&M przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie (fot. Tom Gowanlock/Shutterstock)

Gdy sieci handlowe zamykają swoje sklepy, zwłaszcza te w prestiżowych lokalizacjach, zwykle robią to po cichu, by uniknąć negatywnej prasy. Zupełnie inaczej wygląda podejście H&M w przypadku likwidowanego sklepu w ścisłym centrum Warszawy, przy ul. Marszałkowskiej.

H&M tłumaczy, że stołeczny sklep przy Marszałkowskiej, zlokalizowany w centrum handlowym Wars Sawa Junior, zostanie zamknięty już 3 października 2025 r. Nastąpi to po 21 latach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. październik 2025 01:43