03.01.2024 / 10:43
StoryEditor

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał: Kolejni producenci zaczynają komunikować podwyżki cen

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał (fot. Tadeusz Pozniak)
Przed sektorem handlu i dystrybucji wiele wyzwań, z którymi branża będzie musiała sobie poradzić. W czwartym kwartale 2023 r. obserwowaliśmy spadek inflacji, ale przewiduję, że to to tylko chwilowe. Inflacja już nie wróci do poziomu 20 proc., ale będzie oscylowała prawdopodobnie pomiędzy 8 a 10 proc., a w najgorszym wypadku sięgnie 12 proc. – prognozuje Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał.

Krzysztof Tokarz przewiduje, że duża podwyżka płacy minimalnej pociągnie za sobą pozostałe czynniki kosztowe i przełoży się na ceny produktów. – W naszym wypadku, czyli firmy op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 12:15
StoryEditor
W którym kierunku zmierza convenience? Co dalej z foodservicem? Weź udział w Retail Trends 2025 i posłuchaj ekspertów
Debata na kongresie Retail Trends (Fot. Wiadomości Handlowe)

Sektor convenience oraz silnie z nim związany foodservice bardzo mocno oddziałują na polski rynek handlu detalicznego. Jakie scenariusze rysują się przed tym rynkiem? Jaką rolę odegrają na nim sklepy na stacjach paliw? O tym wszystkim porozmawiają na kongresie Retail Trends 2025 uczestnicy bloku tematycznego “Convenience, Fuel, Foodservice Trends”.

O samych scenariuszach, kluczowych motorach zmian i wzrostu sektora convenience w Polsce sporo będzie można dowiedzieć się już na samym początku, bo Konrad Wacławik, anal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 16:12
StoryEditor
Polacy coraz częściej wybierają kosmetyczny minimalizm. Ile produktów z branży beauty kupuje statystyczny konsument?
Polacy coraz częściej wybierają kosmetyczny minimalizm (fot. Agata Grysiak)

Według danych opublikowanych przez Agnieszkę Skonieczną, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, coraz więcej Polaków wybiera kosmetyczny minimalizm. Co to oznacza?

Jak tłumaczy Agnieszka Skonieczna, aż 60 proc. konsumentów deklaruje, że woli posiadać mniej kosmetyków, ale lepszej jakości i bardziej dopasowanych do swoich potrzeb. Konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. marzec 2025 16:38