09.09.2023 / 12:40
StoryEditor

Donald Tusk chce, by połowa "strategicznej żywności" w sklepach była polska, a zakaz handlu w niedziele został zniesiony

Donald Tusk (fot. Youtube)
Na konwencji programowej Koalicji Obywatelskiej w Tarnowie lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk zapowiedział podwyżkę płacy minimalnej do 60 tys. zł rocznie. ZUS będzie również płacił chorobowe od pierwszego dnia zwolnienia, co ma być ukłonem w stronę pracodawców. Handel w niedziele ma zostać zniesiony, a sklepy będą miały obowiązek oferowania połowy "strategicznych produktów żywnościowych" pochodzących z Polski.

Tusk mówił o tym, że w ciągu roku zamknęło się 4 tys. małych sklepów, a dla małych polskich przedsiębiorców najważniejsze są szybkie działania, które należy wprowadzić od razu p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 10:56
StoryEditor
Polakom znudziły się dyskonty? Nadchodzi rewolucja w polskim handlu, czy to jedynie chwilowy problem gigantów?
Dyskonty Willys walczą z Lidlem o pozycję lidera kanału dyskontowego rynku szwedzkiego (fot. Sebastian Rennack)

Rynek handlowy w Polsce przechodzi prawdziwą rewolucję. Dotychczasowi królowie, czyli dyskonty, zaczynają odczuwać silną presję ze strony konkurentów. Na horyzoncie pojawili się nowi gracze, a raczej starzy gracze z nowymi strategiami – sieci convenience i hipermarkety, które coraz mocniej rozpychają się na rynku, zmieniając dynamikę zakupów Polaków.

Dyskonty na zakręcie? Widać symptomy spowolnienia

Analiza danych Proxi.cloud z maja 2025 roku, obejmująca ponad 1,4 mln konsumentów odwiedzających 42,6 tys. placówek 25 sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 11:41
StoryEditor
Nowy suplement z kolegenem tylko dla kobiet. Jakie plany ma marka BLITZbee?
Klaudia Saferna (fot. Blitzbee)

Marka BLITZbee wprowadza na rynek Woman Power – funkcjonalny napój z kolagenem, witaminami z grupy B, miodem i sokami NFC, stworzony z myślą o kobietach, które dbają o zdrowie, urodę i świadomie wybierają skład.

Nowa pozycja na rynku to formalnie suplement diety, który łączy bioaktywny kolagen z kompleksem witamin z grupy B, miodem wielokwiatowym oraz sokami cytrusowymi NFC. Napój nie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:56