06.09.2023 / 07:48
StoryEditor

PiS idzie na wybory z programem "lokalna półka". Dwie trzecie produktów świeżych w sklepach od lokalnych dostawców

Dwie trzecie produktów świeżych od lokalnych dostawców w sklepach - to propozycja wyborcza PiS (fot. George Rudy/shutterstock)
Dwie trzecie produktów takich jak warzywa, owoce, mięso, produkty mleczne i pieczywo sprzedawanych w sklepach miałoby pochodzić od lokalnych dostawców. PiS przedstawił hasło "lokalna półka" jako tzw. konkret numer 3 w swoim programie wyborczym.

Prawo i Sprawiedliwość chce wprowadzenia zmian, które – jeśli przejdą legislację - wpłyną na dobór dostawców produktów świeżych. Chodzi o takie produkty jak owoce, warzywa, prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Ceny w sklepach rosną o prawie 5 proc. Które produkty są liderami wzrostów? Nowe dane
Sprawdź, jakie produkty podrożały we wrześniu najbardziej (fot. Shutterstock)

O 4,9 proc. rok do roku droższe były we wrześniu codzienne zakupy, wynika z nowego badania UCE Research i WSB Merito, w ramach którego zestawiono ze sobą prawie 79 tys. cen z ponad 37 tys. sklepów. Jeszcze miesiąc wcześniej wzrost cen w ujęciu rocznym sięgał 4,3 proc. Wiemy, jakie kategorie produktowe podrożały najbardziej oraz jakie dwie kategorie potaniały.

– We wrześniu 2023 roku w stosunku do sierpnia nastąpił spadek cen o 0,4 proc. Obecnie mamy więc do czynienia głównie z efektem bazy, a w mniejszym stopniu – z bieżącym wzrostem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 08:39
StoryEditor
Centrum handlowe z Kauflandem sprzedane. Kto kupił galerię handlową od Stage Capital?
Centrum handlowe Galardia w Starachowicach (fot. mat. prasowe)

Centrum handlowe Galardia w Starachowicach zostało kupione przez Future Estate. Sprzedającym jest Stage Capital, a umowę finalizującą transakcję podpisano pod koniec września.

Galardia to obiekt działający od października 2014 r. Funkcjonuje w nim ponad 50 sklepów i punktów usługowych, m.in. Kaufland, Empik, Pepco, Rossmann i CCC. Centrum handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2024 21:30