29.04.2020 / 18:28
StoryEditor

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska: Nasze sklepy to bezpieczne przydomowe lodówki na czas kryzysu

Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska (materiały prasowe)
- Staramy się jak najlepiej wykorzystywać duży potencjał polskiego rynku w segmencie convenience. Ale dzisiaj mierzymy się z innymi okolicznościami. Musieliśmy zapewnić firmie ciągłość działania, także w wymiarze jej rozwoju. Nawet w tych warunkach staramy się, oprócz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów, myśleć o przyszłości. Zakładamy powiększanie sieci o kolejne sklepy, co najmniej kilkadziesiąt miesięcznie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska.

Żabka ma ponad 6100 sklepów i jak wszyscy znalazła się w szczególnej sytuacji w związku z koronawirusem? Co to oznacza dla firmy? Co dalej?

Otwarcie sześciotysięcznego skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 08:55
StoryEditor
Dzik okradziony z danych klientów. Atak hakerski na sklep internetowy znanych youtuberów
Napój energetyczny marki Dzik

Sklep internetowy WK Dzik, należący do popularnej grupy YouTuberów Warszawski Koks, znalazł się w centrum poważnego kryzysu. Początkowe komunikaty uspokajały klientów, jednak dalsze ustalenia ujawniły zupełnie inny obraz zdarzeń. Jak doszło do włamania i jakie informacje trafiły w ręce cyberprzestępców?

WK Dzik to rozpoznawalna marka sportowa, za którą stoją twórcy znani z YouTube’a: Owca, Ponczek, Robur oraz Saker. W ofercie sklepu znajdują się ubrania, suplementy diety oraz ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 11:22
StoryEditor
Browar Pinta wchodzi w kaucję. Pierwsze opakowania już na rynku
Browar Pinta (fot. Pinta)

Producent piwa Pinta wypuszcza na rynek puszki objęte systemem kaucyjnym. Chwali się, że robi to jako jeden z pierwszych browarów rzemieślniczych w kraju.

O tym, że za puszkę została pobrana kaucja, świadczy specjalny znaczek z napisem „Kaucja 0,50 zł”. Obecnie jest on umieszczony na puszkach z premierowymi piwami m.in. Hazy Disco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 10:55