29.04.2020 / 18:28
StoryEditor

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska: Nasze sklepy to bezpieczne przydomowe lodówki na czas kryzysu

Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska (materiały prasowe)
- Staramy się jak najlepiej wykorzystywać duży potencjał polskiego rynku w segmencie convenience. Ale dzisiaj mierzymy się z innymi okolicznościami. Musieliśmy zapewnić firmie ciągłość działania, także w wymiarze jej rozwoju. Nawet w tych warunkach staramy się, oprócz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów, myśleć o przyszłości. Zakładamy powiększanie sieci o kolejne sklepy, co najmniej kilkadziesiąt miesięcznie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor operacyjny Żabka Polska.

Żabka ma ponad 6100 sklepów i jak wszyscy znalazła się w szczególnej sytuacji w związku z koronawirusem? Co to oznacza dla firmy? Co dalej?

Otwarcie sześciotysięcznego skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:57
StoryEditor

Spada sprzedaż elektroniki i AGD, a klienci wracają do sklepów stacjonarnych. Jak odbija się to na e-commerce?

Elektronika użytkowa (fot. 8th.creator/Shutterstock)
Rynek elektroniki kurczy się. Spowolnienie gospodarcze i wysoka inflacja wpływają na branżę. Gorzej sprzedaje się elektronika konsumencka, duże AGD i sprzęt IT – wynika z danych GfK opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

W maju i w czerwcu br. rynek stopniał o 4 proc., natomiast w lipcu o 3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Dane z okresu od października ub.r. do lipca br. pokazują nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:55
StoryEditor

Nie tylko cena. Czym kierują się polscy klienci, podejmując decyzje zakupowe w internecie?

86 proc. badanych deklaruje, że wydaje pieniądze ostrożniej niż dawniej (fot. Shutterstock)
Dla ponad połowy Polaków kupujących online (58 proc.) ważniejsza jest jakość produktu niż jego cena. Odwrotnie uważa co trzecia osoba - wynika z nowego badania preferencji zakupowych w internecie, przygotowanego przez SW Research na zlecenie Allegro.

Ze wspomnianego badania wynika, że koszt i jakość produktu to najważniejsze czynniki brane pod uwagę podczas zakupów w internecie niezależnie od wartości kupowanego artykułu. Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 17:44