09.07.2021 / 13:05
StoryEditor

Anglia czy Włochy? Sprawdź, jaki wynik finału EURO 2020 typują menedżerowie z branży handlowej i spożywczej

Kto zwycięży w finale EURO 2020? (fot. LCV / Shutterstock.com)
Już w niedzielę finał EURO 2020 - na stadionie Wembley rywalizować będą ze sobą piłkarskie reprezentacje Anglii i Włoch. Portal wiadomoscihandlowe.pl zapytał menedżerów z branży handlowej i spożywczej, kto ich zdaniem zwycięży w ostatnim i zarazem najważniejszym meczu turnieju. Sprawdź zebrane przez nas typy i koniecznie dopisz swoje prognozy w komentarzu pod tekstem - potem sprawdzimy, kto miał rację.

Daniel Grabka, Commercial Director, Vice President Netto Germany
Typ: Anglia 2:0 Włochy
Komentarz: Fantastycznie przygotowana fizycznie drużyna, „wybiegana”, grająca otwarty, d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Sieć Komfort rozwija nową strategię, którą wspiera AI. Podłogi, drzwi i kuchnie to już przeszłość?
Sklep Komfort Home

Sieć sklepów Komfort, znana klientom z kategorii łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, rozwija swoją ofertę całościowej aranżacji wnętrz. Firma realizuje kompleksowe wsparcie - od pomiaru, przez projekt, aż po montaż. Nowa strategia zakłada rozbudowę modelu „od pomysłu po realizację” w całej sieci - zarówno w sklepach własnych, jak i w salonach franczyzowych.

– Coraz więcej klientów poszukuje nie tylko produktów, ale także  wsparcia w procesie aranżacji wnętrz. Naszym celem jest, aby marka Komfort była postrzegana jako dostawca kompl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 11:17
StoryEditor
Kampania informacyjna o systemie kaucyjnym ruszy we wrześniu. Minister Sowińska: - Termin jest optymalny
Anita Sowińska, wiceminister klimatu i środowiska

Ministerstwo Klimatu i Środowiska rozpoczyna kampanię informacyjną o systemie kaucyjnym, który ma ruszyć już za 1,5 miesiąca. Gros działań zaplanowano jednak dopiero na październik. Według resortu harmonogram ten jest celowy i optymalny.

image
Anita Sowińska, wiceminister klimatu i środowiska
FOTO: fot. Katarzyna Pierzchała
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 10:24