09.07.2021 / 13:05
StoryEditor

Anglia czy Włochy? Sprawdź, jaki wynik finału EURO 2020 typują menedżerowie z branży handlowej i spożywczej

Kto zwycięży w finale EURO 2020? (fot. LCV / Shutterstock.com)
Już w niedzielę finał EURO 2020 - na stadionie Wembley rywalizować będą ze sobą piłkarskie reprezentacje Anglii i Włoch. Portal wiadomoscihandlowe.pl zapytał menedżerów z branży handlowej i spożywczej, kto ich zdaniem zwycięży w ostatnim i zarazem najważniejszym meczu turnieju. Sprawdź zebrane przez nas typy i koniecznie dopisz swoje prognozy w komentarzu pod tekstem - potem sprawdzimy, kto miał rację.

Daniel Grabka, Commercial Director, Vice President Netto Germany
Typ: Anglia 2:0 Włochy
Komentarz: Fantastycznie przygotowana fizycznie drużyna, „wybiegana”, grająca otwarty, d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 19:26
StoryEditor
Pracownicy Stokrotki grożą strajkiem. Żądają 800 zł podwyżki i zwiększenia zatrudnienia
Stokrotka na skraju strajku. Pracownicy żądają 800 zł podwyżki i większej obsady sklepów (fot. materiały prasowe)

W Stokrotce narasta konflikt między pracownikiami a zarządem. Związki zawodowe rozpoczęły długoterminowe referendum, które może zakończyć się strajkiem. Spór dotyczy zarówno warunków zatrudnienia, jak i wysokości wynagrodzeń, a jego tło stanowi trudna kondycja finansowa spółki.

W tym artykule przeczytasz o:

  • Ile zarabiają pracownicy Stokrotki?
  • Ile Stokrotkę będą kosztowały podwyżki?
  • Czy Stokrotkę czeka strajk?

Związki zawodowe działaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 14:42
StoryEditor
50 zł na zakupy! Przychodzi Media Markt do Żabki i chce ułatwiać życie jej klientom
MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska wystartowały ze wspólną ogólnopolską akcją promocyjną

MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska rozpoczęły ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży nie tylko w sklepach sieci convenience, ale także elektromarketach. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdobyć kupon rabatowy do wykorzystania w sklepach MediaMarkt. To ciekawy przykład współpracy marketingowo-sprzedażowej sieci handlowych.

Jak podkreśla Maciej Dolega, rzecznik prasowy MediaMarkt Polska współpraca z Żabką to naturalny krok w kierunku jeszcze większej obecności MediaMarkt w codzienności naszych klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 04:38